Hakutulokset

  1. Lellu_kka

    Neuvoja kaivataan! Kyseessä käsityön metsästys!

    heipparallaa! Mahtaakohan kukaan tietää mistä löytyisi nettisivu jolta löytyisi pieniä esim. ristipistotöitä (jotka voi tehdä itse ja jotka voi kehystää soikeaan tai pyöreään kehykseen) jotka saisi ripustettua seinälle. Olen hakenut googlea apuna käyttäen sivuja mutta mitään kunnollista ei löydy.
  2. Lellu_kka

    kuka tietää milloin kisat tulee tv:stä

    Tänään hiihdetään maakuntaviesti ruotsin rajalla ja tiedän että se tulee televisiosta muttei mitään hajua minä päivänä ja mihin kelloaikaan. Vai liekkö mennyt jo? Minun veljeni hiihtää kisoissa mutta eipä meijän teinikään tiennyt milloin se tulee ulos :D Tietääkö kukaan??
  3. Lellu_kka

    No johan kolahti!

    Mitä pitää tehdä ansaitakseen puolenvuoden velvoitteen työkkäristä?
  4. Lellu_kka

    Nostettu, laskettu eikä siltikään riitä!

    Jouduin nyt nostamaan ensimmäisen erän opintolainaa mutta silti meinaa talous kaatua! Auttaako sosiaalituki opiskelevia laisinkaan jos nostavat opintolainaa? Viimeksi kun kävin kysymässä niin eivät auta ellen nosta opintolainaa mutta vaikka sitä nostan niin muuttuuko tilanne siitä mihinkään...
  5. Lellu_kka

    Voiko liiton päiviä kerryttää ja kannattaako se näin huonolla palkalla?

    Tai no... Huono ja huono. Eli sain järkättyä itselleni työpaikan! Työtä on näin talvisin pääosin perjantaisin 8-10 tuntia. Tarvittaessa maanantaita ja muita viikonpäiviä ja palkka olisi kuukaudelle arviolta 500 euroa. Kun muilla työntekijöillä on talvilomat niin olen tuolloin maanataista...
  6. Lellu_kka

    Yritetäänkö home vaurio nakittaa vuokralaisen maksettavaksi?

    Asumme vanhassa rivitalon kaksiossa jossa saunan nurkat ovat pikimustat. Muuten koko sauna on perus puunvärinen mutta nurkkia lähestyessä puun väri muuttuu kulahtaneeksi kelon väriseksi ja sen jälkeen puu muuttuu täysin mustaksi ja lautojen päät ovat keskeltä haljenneet. Lauteet ovat vasta...
  7. Lellu_kka

    Kannattaako opintolainaa nostaa ollenkaan?

    Olisiko kenelläkään tietoa/kokemusta siitä kannattaako opintolainaa lähteä nostamaan kun oikein tiukkaa tekee ja on oikeutettu lainaan? Onko siitä ollut enemmän hyötyä kuin haittaa? Kommenttia kiitos :)
  8. Lellu_kka

    Huolia ja murhetta heti vuoden alkuun

    Olemme suunnitelleet muuttoa Pohjois-pohjanmaalta Lapin perukoille ja ongelmittahan se ei tule menemään. Olen hakenut opiskelemaan Levi-Instituuttiin saatuani kuulla että sinne on avautunut opiskelu paikkoja nuoriso-ja vapaa ajanohjaajan koulutukseen. Tammikuussa on tulossa psykologiset testit...
  9. Lellu_kka

    Eipäs ollutkaan provo :)

    Minä täällä taas hei! Viime kuussa kaipailin apuja ja kokemuksia siitä kuinka nopeasti muilla on raskausoireet ilmaantuneet sillä itse kirjoittelin että raskausoireita oli ilmennyt kolme päivää avulaatio päivän jälkeen. Kirjoitustani pidettiin provona ja tietysti se hieman suututti. Surukseni...
  10. Lellu_kka

    Harha raskaudesta

    Hjelp! Minulla ei nyt natsaa järjen ja harhan kanssa yksyhteen! Suomeksi sanottuna minulla on mahdoton vauvakuume jo pidemmän aikaa, samoin kuin miehelläni. Olemme molemmat 21 vanhoja ja opinnot on suoritettu loppuun. Tosin puolen vuoden työttömyys kävi hermoilleni ja aloitin...
  11. Lellu_kka

    Harha raskaudesta

    Hjelp! Minulla ei nyt natsaa järjen ja harhan kanssa yksyhteen! Suomeksi sanottuna minulla on mahdoton vauvakuume jo pidemmän aikaa, samoin kuin miehelläni. Olemme molemmat 21 vanhoja ja opinnot on suoritettu loppuun. Tosin puolen vuoden työttömyys kävi hermoilleni ja aloitin viimeviikolla...
  12. Lellu_kka

    Kahakka lapsen hankinnassa

    Tuli tuossa jokin aika sitten kaverini kanssa puheeksi lapset ja lapsen hankinta. Keskustelu päättyi sitten kinaamiseen siitä että olenko minä aviomieheni kanssa oikeutettu hankkimaan lapsia kun olen niin selkä rikko. Minulla on siis synnynnäinen lonkkavika ja olen perinyt notkon alaselän...
  13. Lellu_kka

    Omatunto ja luottamus hukassa

    .

Yhteistyössä