Hakutulokset

  1. A

    Milloin lopettaa hoidot?

    Oletteko ajatellu koskaan että missä vaiheessa lopetatte yrittämisen? Meillä nyt sellanen tilanne että hoidoissa oltu 3,5 vuotta ja tulosta ei ole tullut. IVF:ä on tehty ns.2,5 ja alkionsiirtoja yhteensä 4 eli: 1.IVF-->keskenmeno rv5 (tai biokemiallinen raskaus) -->1.PAS -->nega...
  2. A

    PAS ja hiivatulehdus

    Onko kenelläkään tietoa voiko hiivatulehdus estää alkion kiinnittymisen? Mulla olis PAS ensi viikolla ja nyt on menossa AIVAN KAUHEA hiivatulehdus. Käytössä on emätinpuikot, rasva ja suunkautta otettavat antibiootit mut ei tehoa ainakaan vielä... Ajattelin vaan että jos tää ei tästä...
  3. A

    maidon tihkuaminen

    Minulla todettiin 18.4 np-ultrassa (rv 11) sikiön kuolleen ja olin lääkkeellisessä tyhjennyksessä jonka huomattiin 3 viikkoa myöhemmin epäonnistuneen ja että kuollut sikiö on edelleen kohdussani. Jouduin kaavintaan ja asia saatiin kuntoon ilman kovia tulehduksia mutta "periaatteessa" jos raskaus...
  4. A

    Helmikuun lapsettomuushoidot

    Ajattelin tälläistä ketjua aloitella kun varsinaisesti kait itse sitten kuitenkin kuulun tänne enkä tammikuisiin.Eli itsellä menossa 2.IVF josta Synarelan sumutukset käynnissä.Sumut alkoivat 17.1 (siksi olin tammikuisissa mutta koska siirto vasta helmikuussa perustin ketjun), ja seuraava lääkäri...
  5. A

    HYVÄÄ JOULUA JA ONNELLISTA UUTTA VUOTTA 2007!

    Halusin toivottaa kaikille palstailijoille oikein hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta 2007 :xmas: Toivottavasti vuosi 2007 täyttää meidän kaikkien hartaan toiveen ja sylin :)
  6. A

    Synarelan sivuvaikutukset?

    Heips! Ekaa IVF-hoitoa ollaan alottelemassa ens viikolla ja se olis tarkotus alottaa sumuttelemalla Synarelaa ja nyt kyselenkin että onko teillä muilla ollut kovasti sivuvaikutuksia kyseisestä lääkkeestä?Joitakin tulee varmasti mutta millaisia?

Yhteistyössä