Hakutulokset

  1. M

    biologisesti 2,käytännössä 1

    eli pohdiskelin tässä vain sitä,että olisko muilla samanlaista tilannetta...meillä on kolme lasta joista vanhin on edellisestä suhteestani.bio-isä kävi viimeksi jouluna-99 puolipakottettuna poikaansa katsomassa eikä sen jälkeen pahemmin ole mitään kuulunut.poika on pitänyt koko ikänsä nykyistä...
  2. M

    mesekamuja/meilikamuja??

    täällä kaivataan uusia kamuja!! :wave: :wave: varsinkin iltasin olis niin kiva meseillä jonkun kans =) moon pikkasta vajaa 25v kolmen äiti (6v,4v ja vajaa 2v) ja tuun koht seinähulluks yksinpuhelusta :laugh: saa meilatakkin jossei oo mesee =) :attn: meilios: miitu.j@luukku.com...
  3. M

    sterilisaatio

    pohdiskelin tässä viime yön pimeinä tunteina,että oonko aivan hullu tai jotai...oon koht 25v ja kolme taaperoa synnyttäny (-99,-01,-03) ja kävin tällä viikolla lääkärissä juttelemassa jatko ehkäisystä..oon kokeillu pillerit,laastarit ja nyt renkaan,mikään niistä ei sovi ja kierukkaa mun sisään...
  4. M

    muita turun liepeiltä???

    niin,eli muita nuoria äitejä turun seudulta etsiskelen..jos vaikka vahingossa uuden kaverin saisin.. =) mää ole tälläne pirtsakka ja menevä koht 25v kolmen äiti (-99,-01,-03)joka muutti vuosia sitten miehen perässä kaukaa jättäen kaikki tutut sinne kauas..päivät menee töissä eikä uusia...
  5. M

    kaarina,piikkiö,paimio...

    heelou! uusia ystäviä kipeästi kaipailee viittä vaille vajaa 25v kolmen termiitin menevän puoleinen äiti :) nämä mein termiitit ovat p 6v,p 4v ja t 1v8kk. päivät menevät oppisopimustöissä ja kun isikin tekee kolmivuoroa niin tämä loppu poppoo tuntuu sekoavan täällä kotona. varsinkin minä itte...
  6. M

    -99,-01 ja -03

    juups,eli olis kiva meilailla muitten saman ikästen lasten äitien kanssa.ite olen viittä vaille vajaa 25v oppisopimustöissä käyvä menevää sorttia oleva äiti turun liepeiltä.kaverit jäi kaikki kauas kun muutettiin tänne vajaa 6v sitten eikä uusia oo oikein löytynyt..mein isukki tekee...

Yhteistyössä