Hakutulokset

  1. WonderlandinLissu

    Vappuaiheinen kysymys

    Pidetään työpaikalla arvonta josss palkintona Vappu-kori. Ajattelin sisältöön kuohujuomaa ja jotain vappuun liittyvvää lisäksi. Mitäs se voisi olla? Ideoita, kiitos :)
  2. WonderlandinLissu

    Mihin voisin käyttää sitruunan makuisen tuorejuuston?

    Auttakee, kun oon semmosen joskus ostanu ja menee pian päiväys umpeen- Voisin vaikka jotain leipasta :p
  3. WonderlandinLissu

    G:Lauantai-illan iltapala

    Kyselen saadakseni ideoita :saint:
  4. WonderlandinLissu

    Koiralle jäi trauma uuden vuoden aatosta =(

    Vieläkin ulkona ollessa pelkää ääniä ja eilen jossain kauempana joku lätki jääkiekkoa ja siitä kuului pamaus niin ei suostunut jatkamaan lenkkiä :( Harmittaa jos tää jatkuu vielä kauan, huoh. Koiruus täyttää 8v tässä kuussa.
  5. WonderlandinLissu

    Parturi-kampaajan työ

    8-luokkalainen tyttäreni tuossa kertoi että on miettinyt parturi-kampaajan koulutusta. Mitä tuosta ammatista tulee äkkiseltään teille mieleen?
  6. WonderlandinLissu

    G:Harrastatko avantouintia?

    Tuo nykyään niin suosittu harrastus.Itse aloitin tänä talvena ja hurahdin ihan täysin! :)
  7. WonderlandinLissu

    Olenko ainoa joka ei ole facebookissa?

    Vissiin noloa mut en ole kirjautunut sinne ollenkaan, ei oikein kiinnosta...
  8. WonderlandinLissu

    G:Teitkö uudenvuoden lupauksia?

    Itse lupasin lisätä liikuntaa.
  9. WonderlandinLissu

    G:Pidätkö tipattoman tammikuun?

    Itse en pidä.
  10. WonderlandinLissu

    Terveisiä kanttarellimetsästä!

    Pari litraa olis herkkuja kopassa. Nyt vain puuttuu ihanat reseptit. Eli mitä suosittelet? :p
  11. WonderlandinLissu

    Läksiäislahjaideoita?

    Kivalle työkaverille(nainen) pitäis jokin kiva läksiäislahja keksiä, oliskos ideoita? meitä on muutama sitä maksamassa. Ei mitään kauneudenhoitoon liittyvää.
  12. WonderlandinLissu

    Ette kyllä usko mitä mulle tapahtui

    Jäin bussista ja kävelin Tampereen kadulla matkalla töihin. Yhtäkkiä jumalaton kipu vasemman solisluun kohdalla. Ohiajavasta autosta heitti nuori mies mua kananmunalla ja sattui ihan saakelisti. Muna oli raaka mutta rikkoutui vasta maahan pudottuaan. Rimpautin poliisille ja saivat poitsun...
  13. WonderlandinLissu

    Jukoliste ku säikähin!!

    Mulla tossa takaovi auki ja yksin olen kotona, niin yhtäkkiä seisoo musta kissa tossa olkkarissa! Jonkun kattimatikainen oli tullut hiipien meille sisälle. Sydän pomppas ja jalkakylpyvati loiskahti kun oikein pelästyin :laugh:
  14. WonderlandinLissu

    Hyvää tarjottavaa synttäreille

    Mitäs herkkua tarjoaisin meidän neidin 3v synttäreillä? Esikoinen lupas leipoa täytekakun, mutta haluaisin jotain suolaistakin tarjota. Mitäs teillä on ollut tarjolla? :p
  15. WonderlandinLissu

    Närästyksen tappaja?

    Mitäs kaikkea kotikonsteja olikaan joilla saa närästyksen loppumaan? Mulla ei ole lääkkeitä kun ei ole närästänyt ennen.
  16. WonderlandinLissu

    Oletko kertonut miehellesi...

    Eilen juteltiin miehen kanssa hiukan henkeviä. Juteltiin kaikesta;lapsista, mun töihin paluusta, koulusta ja hänen työstään ja harrastuksista. Puhuttiin myös siitä kuinka ihania nuo meidän3 tytärtä on ja lapsilukumme on täynnä. Sanoin siinä sitten että" poika olisi siinä mielessä ihana vielä...
  17. WonderlandinLissu

    Tallinnaan huomenna!

    Lähdetään miehen kanssa huomenna Tallinnaan ja ollaan siellä yksi yö hotellissa. Huisin ihanaa :D
  18. WonderlandinLissu

    Mitä kivaa Porissa?

    Ajateltiin tehdä huomenna päiväreissu Poriin, lähinnä Yyterin rannalle. Ei olla koskaan käyty. Mitäs muuta kivaa Porissa vois päivän aikana tehdä? Kaikki vinkit ovat tervetulleita!
  19. WonderlandinLissu

    haluan uuden puhelimen!

    Mut millaisen, siinäpä vasta kysymys. Kaikki kivannäköiset on varustettu kameralla ja on siksi melko hintavia. Itse en tuota kameraa välttis tartte. Nokialainenkin se voisi olla. Suositelkaa mulle jokin kiva puhelin! =)
  20. WonderlandinLissu

    Ens kuussa töihin, hui!

    Mun oli alunperin tarkotus olla kotona ens kevääseen asti, mutta olen tässä kesän pähkäillyt ja kaivannutkin töihin. Eilen käväsin töissä ja kyselivät kovasti jo mua takasin ja lupasivat kivan vuoronkin, joten soitin päivähoitoasioita ja saatiin tyttö tohon lähen perhepäivähoitoon. Ens kuun...

Yhteistyössä