Hakutulokset

  1. T

    jummi jammi

    Tietääkö kukaan olisiko jummi jammia jossain dvd:n ostettavana? meidän neiti on ihastunut siihen subtv juniorilta kun tulee, mutt tulee niin harvoin, samoin teo on kovasti pidetty, muttei ole löytynyt sitäkään dvd:nä
  2. T

    synttäri kutsut

    Kertokaapa hyviä paikkoja järjestää synttärit pääkaupunki seudulla. Synttäri sankari täyttäisi 3v joten vieraat saman ikäisiä suunnilleen
  3. T

    hieman ymmällään

    eilen sain nahkahanskoja äidiltäni ja nyt ihmettelen miksi niissä on pikkurillille oma paikka? muuten ihan normaalit nahkaiset talvihanskat mutt pikkurilli eri lokero??? olisko kenelläkään tietoo?
  4. T

    risteilylippu

    edelleen olisi tarjolla halvalla risteilylippu.Lisä aikaa sain 29.11 asti joten jos jotain kiinnostaa niin yv:tä vaan tähän suuntaan :wave:
  5. T

    voiko nähdä

    ketä on online tilassa esim.juuri nyt? Tietäisi onko vaikka käynyt koneella ollenkaan ja ehkä nähnyt yv:t
  6. T

    kiinnostaisiko ketään?

    Tukholman risteily B tai C luokan hytissä 2-4 henkilölle Viimeinen käyttöpäivä 14.10.2007 su-ke lähdöllä Hinnasta voidaan keskustella
  7. T

    Kyllä nuo pienet ymmärtää paljon

    Eilen oltiin isäpuoleni siunaustilaisuudessa, alku meni ihan rauhallisesti,lopussa neiti (2,5v) alkoi itkeä ja vaatia ettäpääsee papan viereen. Kovasti sanoin että " minä väsynyt, tahtoo papan viereen" ja osoitti arkkua. Kovile tuo ottaa pienellekin ihmiselle
  8. T

    BB kerho

    Perustin juuri BB kerhon :wave: tervetuloa mukaan keskustelemaan big brotherista ja ehkä hieman aiheen sivustakin. minulta voi kysyä salasanaa yv:n
  9. T

    omaishoitajia?

    Onko täällä ketään omaishoitajia? Aaattelin kysäistä kuinka arki on pyörinyt. Itsellä aikomus ottaa äitini meille asumaan, nyt kun isäpuoli kuoli. Aiti monisairas ja vaatii paljon hoitoa. Kuinka helposti nopeasti saa omaishoidosta päätöksen jotta voi saada omaishoitajan tukea? Onko lapsia...
  10. T

    nyt se sitten tapahtui

    Isäpuoleni nukkuin pois klo 21.10 :snotty: :snotty: Ajatukset sekaisin, viikko sitten selvisi ettei selviä, mutta liian nopeaan silti....
  11. T

    Lopun alkua?

    Tänään sain kuulla ett isäpuolellani on syöpä levinnyt selkäytimeen :snotty: mitään ei oikein ole enää tehtävissä. Lisäksi paha keuhkotulehdus päällä, mätää kuulema keuhkoissa, joten ei tiedä selviääkö tästäkään vai onko todella tullut loppu eteen. Ei vaan osaa surra, aina jotenkin se pieni...
  12. T

    voi minun pikkuista

    Jokin viruspöpö tullut meille,pikku neiti 2,5v kuumeessa toista päivää. Illaksi aina nostaa kuumeen ja alkaa valitella kipuja, muttei osaa kertoa minne sattuu. Täytyy varmaan perjantaina viimeistään mennälääkäriin jos tuo olo ei helpota...... Toinen on vaan niin raasu..... :snotty:
  13. T

    onkohan influenssaa liikkeellä?

    Kun mies eilen yht´äkkiä alkoi valittaa päänsärkyä ja lihas särkyä,kuume on noussut pikku hiljaa, tänään oli 39,2. Ajoittain henkeä ahdistaa ja joka paikkaan sattuu varsinkin niveliin. Mä en haluu influessaan taas tähän huusholliin |O
  14. T

    Kyllä on hienoa...

    Pikku neiti (2v4kk) on nyt oppinut päivä kuivaksi ja ihan yht´äkkiä ja itsekseen. ostin ihan erikseen potan neidin omaan huoneeseen viikko sitten ja siitälähtien ei vaippaa oo päivällä tarvittu. Oltiin jopa viikonloppuna mummolassa käymässä 100km päässä ja vaippa oli kuiva koko reissun ajan...
  15. T

    miten saa yhteyttä...

    .. arstiteihin? haluaisin kirjoittaa Tommi Läntiselle, mutta en tiedä miten.
  16. T

    Lahjottaisin...

    .... melkeimpä jäte säkillisen tytön vaatteita kokoa 80-86. vaatteet mielestäni ihan hyväkuntoisia, käyttö tietysty näkyy aina... Että jos jotain kiinnostaa vaatteet löytyy vantaalta.
  17. T

    Lahjottaisin

    melkeimpä jätesäkillisen tytön vaatteita, koko olisi 80-86cm Jos jotain vaikka kiinnostaisi. Vaatteet ovat vantaalla.
  18. T

    aspergerista

    Haluasin vain kysyä lisätietoa aspergerin oireyhtymästä. Kuuluuko siihen seksuaalinen estottomuus? kun minun lapsella kaverina asperger tyttö ja tämä lähentelee, koskettelee, uhkailee, hinkkaa haaruksiaan,laittaa tavaroita pikkuhousuihinsa ja pyytää muita kaivamaan ne pois.....jne Mun...
  19. T

    Isojalkainen lapsi?

    Onko minun pikku neitini (2v4kk) isojalkainen kun tuntuu ett muilla samanikäisillä on paljon pienempi jalka, eli meidän neidin kengänkoko on jo 25/26 riippuu valmistajasta.
  20. T

    Oliskohan missään adressia...

    .... jotta tänne vantaalle saataisiin järkevämpi ilta/yö lääkäripäivystys? meidän pikku neiti (2v3kk) sain toissa iltana astmakohtauksen johon ei kotilääkitys enää auttanut ja lähdimme sitten päivystävään lääkäriin jonne on matkaa reilu 20km. Matkalla joka ikinen liikennevalo oli meitä vastaan...

Yhteistyössä