Hakutulokset

  1. Rosmariinisi

    Ehdottakaa lahjaa ystävälle..

    Olen tutustunut hiljattain ihanaan, täysin samassa tilanteessa olevaan ihmiseen ja olemme tiivisti pitäneet yhteyttä. Eräänlaista terapiaa päästä keskustelemaan kyseisen henkilön kanssa ja meistä molemmista tuntui heti ensimmäisen juttelukerran jälkeen kuin oltaisiin tunnettu aina. Nyt...
  2. Rosmariinisi

    Pahasti lohjennut hammas ja reikä..

    ..tai reikiä! Ihan älyttömän kipee, vähän aikaa sitten menin sorkkimaan hammastikulla ja eiköhän palasia lähtenyt lisää. Lohjennut jo joskus vuosi-pari sitten. Nyt näkee ihan selvästi ison reiän, ellei sitten ole useampiakin vierekkäin. 1/3 osa hampaasta lähtenyt. Mikähän on hampaani tuomio...
  3. Rosmariinisi

    1,5-vuotiaan kanssa lentokoneeseen..

    Matka on lyhyt, mutta viimeksi itsekin olen kulkenut lentokoneella ehkä 7-vuotiaana. Miten käytännössä menee tämä matka, tuleeko pojalle varata oma paikka jne? Turvaistuin varmaan menee matkatavaroiden mukaan, kun ei se ainakaan sinne penkille mahdu.. Tai en mä ihan varma siitä ole, mut ei ne...
  4. Rosmariinisi

    Nyt mulle jotain tekemistä, lapsi hoidossa.

    Lapsi ollut vasta n. 4h poissa ja mun ikävä on ihan hirveä! En osaa keskittyä mihinkään, vaikka pitäis vaan nauttia tästä omasta ajasta. Keksikää jotain mitä voin tehdä? Tulee olemaan meinaa aika tylsät pari päivää. Keskiviikkona saan rakkaan vilkkaan lapseni takaisin. :heart:
  5. Rosmariinisi

    Soneran verkkokaupasta..

    Mahtaakohan kukaan täällä tietää, millaiset toimitusajat tuolla on? Tilasin sieltä TV:n ja digiboxin ja mietin et koskakohan kannattaa alkaa odotteleen saapuvaksi? Kokemusta kellään? :)
  6. Rosmariinisi

    Mitä ruokaa kesäkurpitsasta?

    Siis mitä hyvää mä keksin huomiseksi? Kaapista löytyy myös mm. porkkanaa, herneitä, jauhelihaa, nakkeja, ruokakermaa, makaronia, perunoita jne. Jotain hyvää ohjetta kehiin! :p
  7. Rosmariinisi

    Illan elokuvat: Orpokoti vai Seitsemäs enne?

    Mä en löydä mistään mitään keskustelua tuosta Seitsemäs enne -elokuvasta. Onko kukaan kyseistä elokuvaa nähnyt? En ihan totta osaa päättää kumman katsoisin, auttakaa! :D Tosta toisesta taas oli paljon juttua, kehuja lähinnä..

Yhteistyössä