Hakutulokset

  1. Ap.Sintti

    Yök. *turhis*

    Mulle on ihan yhtäkkiä tullut lihaa kohtaan kauhee ällötys ja kammo... En pysty syömään ku jauhelihaa tai kalaa, muut ällöttää ku niissä on jänteitä tai läskiä tai jotain kovaa joka ei ees puremalla pehmene. Ihan sama onko kallista lihaa tai halpaa lihaa, mikään ei oo hyvää...Leikkeleetkään ei...
  2. Ap.Sintti

    Huomenna kiva päivä :) *turhis*

    Mun 9v pikkuveli tulee huomenna yöksi, eka kertaa yksin (kerran aiemmin oli kaikki 3 sisarusta) :) Viime viikolla jo sovittiin että torstaina sitten voi tulla. Siitä asti on poika laskenu päiviä että millon pääsee ja makaroonilaatikkoa pitää kuulemma sitten olla :D Pitää kyllä kehitellä jotain...
  3. Ap.Sintti

    Asuntolainoista tuli mieleen...

    Saadaankohan me miehen kanssa ikinä ostettua omaa kotia? Tilanne on se, että mies on rakennusalalla, eikä vakituista työpaikkaa ole, eikä ole helposti saatavissa...Silloin tällöin on töitä, enimmäkseen kesäisin. Itse olen työtön, kuntouttavaan työtoimintaan menossa paniikkihäiriön vuoksi. Eli...
  4. Ap.Sintti

    Mikähän on kun...

    kaupoista ei löytyny lohta? Ainoastaan valmiiksi maustettuja lohimedaljonkeja tai kylmäsavulohia...Kaikki kaupat käytiin läpi yhen lohifileen takia, olis niin tehny uunilohta mieli. Onko muut huomannu että ois lohet ollu hakusessa?
  5. Ap.Sintti

    Mä tuun kohta hulluksi :(

    Oon varmaan masentumassa, mua itkettää ja stressaa koko ajan. Huolestuttaa raha-asiat, vaikka ei ne nyt kovin huonostikaan ole kun mies on töissä. Mä niin haluaisin töitä...Mulla on paniikkihäiriö, joka pahenee koko ajan jos en mihinkään pääse. Sen vuoksi mulle nyt koitetaan saada kuntouttavaa...
  6. Ap.Sintti

    HEI!

    Tein kokonaan uuden profiilin itselleni, en jaksanut olla enää Frost in the ground, joten tästä lähin olen Ap.Sintti. :D

Yhteistyössä