Hakutulokset

  1. Sahram

    *Kymmenen todella tärkeää kysymystä*

    1. Mikä kanava tv:ssä päällä? Mitä sieltä tulee? 2. Mitä musiikkia kuuntelet juuri nyt? 3. Mitä syötävää/juotavaa olet viimeksi suuhusi laittanut? 4. Mitä muu perhe tekee? Ketä kotona on? 5. Mitä vaatetta päällä? 6. Viimeisin viesti kännykässäsi? 7. Mitä muita sivuja on auki kuin...
  2. Sahram

    Potkaskaa mut pois täältä!

    Aamulla pitäis olla reippaana töissä jo puol seiskalta ja tässä mä vaan roikun.. :snotty:
  3. Sahram

    Haloo palsta ja palstalaiset..

    Miten on vuoden eka päivä sujunut? :) Mä päätin olla reipas ja siivota.. mutta mutta.. jotenkin sitä vaan koneella on tullut roikuttua ja tuhottua eiliseltä jääneitä eväitä pois. :whistle: :popcorn: Kevennetty linja saa alkaa heti tämän jälkeen.. :D Illalla jos lämmittäisi saunan ja...
  4. Sahram

    Onnea vuodelle 2012!!

    Toivottavasti tuleva vuosi tuo mukanaan paljon hyviä ja onnellisia muistoja jokaiselle!! :heart:
  5. Sahram

    Vihdoinkin se alkaa olla ohi..

    Pelkäsin jo etukäteen tätä joulua muuttuneen elämäntilanteen takia; tiesin että koko päivä menee lähinnä sen miettimiseen kuinka vielä viime vuonna.. tai kolme vuotta sitten.. tai viisi vuotta sitten.. kaikki oli toisin. : / Mutta nyt aletaan olla jo voiton puolella; lahjat jaettu, mahat...
  6. Sahram

    Rauhallista ja onnellista joulua jokaiselle palstalaiselle!

    **** Tule Joulu, tuo pehmeää lunta puiden oksiin hauraisiin. Joulun rauhaa, kuin suloista unta tuo mieliimme kiireisiin. ****
  7. Sahram

    Eka tatuointi?

    Te kenellä on tatuointi/tatuointeja.... millainen oli teidän ensimmäinen ja mihin kohtaan sen otitte? Pitkään olen haaveillut että otan tatskan ja nyt haluaisin sen toteuttaa - en vaan tiedä millaisen ja mihin. Jonkun suht pienen kuitenkin ja jotain jolla on merkitys..
  8. Sahram

    Ero

    *
  9. Sahram

    Ski-Ba-Bop-Ba-Dop-Bop

    Scatman John - Scatman (Ski-Ba-Bop-Ba-Dop-Bop) - YouTube Fiilistelkää mun kans.... :saint:
  10. Sahram

    Monen aikaan teillä menee muksut yöunille?

    Ja minkä ikäisiä? Tässä vaan pähkäilen kun kuullut että monella on lapsukaiset täydessä unessa jo kasilta. Meillä nuo tuolla vasta syövät iltapalaa ja ysiin mennessä on sitten iltapisut ja -pesut tehty ja poppoo sängyissään. Kyllä ne silti ihan hyvin jaksavat aamuisin nousta tarhaan ja...
  11. Sahram

    Lasten kanssa hotelli-/kylpyläviikonloppu?

    *
  12. Sahram

    Jos nyt menisit pitseriaan....

    Mitä tilaisit? Ja jos tavallisen pitsan, millä täytteillä? Vai joku muu kuin pitsa? Mä voisin nyt ottaa tuplakebabin salaatilla.... :p
  13. Sahram

    Miksi, oi miksi en osaa pitää suutani kiinni?

    Miksi möläytän aina kaiken kivan liian aikaisin? Vaikka joka kerta vakaasti päätän että tällä kertaa en puhu mitään vaan paljastan aikomukseni vasta lähtötilanteessa mutta ei.... aina uudelleen ja uudelleen teen tämän saman. Tällä kertaa.... mies ehdotti uimahalliin lähtemistä illalla koko...
  14. Sahram

    Wall-E alkoi ja talossa rauha....

    Josko sitä saisi jotain nyt aikaseks sillä aikaa kun muksut istuu naulittuina töllön ääressä.... tai sitten ei. Jos vaan olen tässä ja surffailen. :snotty: Mistä ihmeestä kaivaa energiaa siivoamiseen ja muuhun puuhasteluun..??
  15. Sahram

    Mitä tänään ruoaksi?

    Ideoita..?
  16. Sahram

    Onko tuo Kauna 2 katsomisen arvoinen?

    Mietin vaan että jaksanko valvoa siihen asti.... kannattaako? Ei ole tallentavaa digiboxia tai muutakaan härpäkettä mille voisin nauhoittaa..
  17. Sahram

    Kuka lähtis mukaan viiden kiloon tiputukseen?

    Paino on kivunnut salakavalasti taas sellaiselle vyöhykkeelle että kohta alkaa kymmenluku väärällä numerolla. :snotty: Nyt pitäisi saada reipas ote kiloista ja hilattua alaspäin. Ensialkuun tavoitteena -5kg jonka meinaan saavuttaa vuoden loppuun mennessä ( olkoonkin joulu.. :popcorn: ) jonka...
  18. Sahram

    Mitäs iltapalaa tänään?

    Tuloillaan on kiuasmakkaraa joka naatitaan kera ketsupin ja sinapin.. :p

Yhteistyössä