Hakutulokset

  1. S

    Lääkitykset raskauden aikana (mm.rivatril)!!

    Kyselisin vähän teiltä muilta, että oletteko joutuneet käyttämään raskauden aikana jotain lääkityksiä? Esim. lihaksia rentouttavia, paniikkioirelääkityksiä tms.? Mulla erittäin hankalaa elämä ilman lihasrentouttajaa. Rakenteellisen vian vuoksi niska ja kaularangan lihakset kokoajan niin jumissa...
  2. S

    Lääkitykset raskauden aikana (mm.rivatril)!!

    Kyselisin vähän teiltä muilta, että oletteko joutuneet käyttämään raskauden aikana jotain lääkityksiä? Esim. lihaksia rentouttavia, paniikkioirelääkityksiä tms.? Mulla erittäin hankalaa elämä ilman lihasrentouttajaa. Rakenteellisen vian vuoksi niska ja kaularangan lihakset kokoajan niin...
  3. S

    Nyt kaivataan neuvoja ja apua!!!

    Laitoin tekstiä tuonne lasten sairaudet ja allergiat puolelle. Olisin kiitollinen jos joku jaksaa lukea ja saatais ees jotain apua tai neuvoja. Kiitos :)
  4. S

    Nyt kaivataan neuvoja ja apua!!!

    17v. pikkuveljeni tilanne on todella vaikea :( Hänellä todettiin n.2-vuotta sitten refluksi, mikä oli vähän hassua kun hän ei edes tiennyt minkälaista närästys on. Ph-mittaus kuitenkin osoitti että refluksia on yöaikaan ja se oli sitten leikkaus edessä. Hänet leikattiin vuosi sitten...eli siis...
  5. S

    Suun kautta otettava hiivasienilääke kapseli?!

    Syödäänkö koko kapseli vai vain sisällä oleva jauhe?
  6. S

    VUOKRATUOLI (Parturi-Kampaaja)?

    Sattuisko olemaan tällähetkellä paikalla ketään joka toimii vuokratuoliyrittäjänä parturi-kampaajana?
  7. S

    Lapsen keliakia,millaiset oireet?!Sisältää asiaa myös refluksista!

    Meillä poika 5v. ja vauvasta asti ollut paha refluksi. Ei pulautellut joten arveltiin olevan silent refluksia. Ensin epäiltiin maitoallergiaa ja olin lukuisilla imetysdieteillä joista ei valitettavasti ollut mitään hyötyä. Poika itki ensimmäiset 2v. ja valvoi joka yö aamu neljään. Pääsimme...
  8. S

    Sattuisikohan olemaan paikalla ketään Serafiini...

    sisustustavaroiden jälleenmyyjää?

Yhteistyössä