Hakutulokset

1. T

Kanta-hämeen seudulta äitejä?

Hei! Olen 24-vuotias ja minulla on nyt 8kk ikänen poika. Asutaan Tammelassa, muutettiin tänne n. 2kk sitten tuolta Forssasta.. Ite muutin n. vuosi sitten tälle seudulle tuolta pääkaupunki seudulta ja eikä ole oikeen vielä ehtinyt tutustuu kehenkään täällä. Olisi tosi mukava jos täältä...
  2. T

Kanta-hämeen alueelta äitejä juttu seuraksi?

Hei! Olisiko täällä Kanta-Hämeen seudulla äitejä jotka olisivat kiinnostuneita tutustumaan uusiin ihmisiin? Minä olen 24-vuotias, asutaan Tammelassa omakotitalossa ja minulla on 7kk vanha poika. Ite olen muuttanut tänne n. vuosi sitten tuolta pääkaupunkiseudulta ja ei ole vielä oikeen...
  3. T

Miksi pitää tehdä aina vähintään 2 lasta?

Mä olen ihmetellyt et miksi aina kaikki kysyy et millos tulee seuraava.. Miks ei voi vaan olla yksi lapsi? Itelläni on nyt yksi lapsi ja luulen että se jää siihen yhteen lapseen.. Miks niitä lapsia pitäis aina tehdä vähintää se kaksi? Sit ihmetellään ku sanotaa että ei tule enempää.. : /
  4. T

Harmittaa..

Laitoin jokusen aika sitten tänne palstalle eri paikkaa vaan kyselyn jossa hain muita äitejä asuinpaikkakuntani läheltä, noh sitten sain yv-viestin yhdeltä mammalta ja laitoin sitten hänelle takasin viestii ja sitä rataa ja nyt hänestä ei ole kuulunu yhtään mitää vaikka laitoin toiseen kertaa...
  5. T

Odottavia äiteja Forssan seudulta tai miks ei muualtakin?

Hei!:wave: Asia vähän ilmenikin jo otsikossa ja tosiaan olisi kiva saada vertaistukea kun täällä odotellaan esikoista ja juuri muutettu Forssaan. Toki on ystäviä kellä on jo lapsia mutta he asuvat niin kaukana että se tuki jää vähemmälle.. ja tietysti uudet tuttavuudet on aina tervetulleita.. :)
  6. T

Yksinäinen..

Mulla olis sellanen tapaus ku muutin tossa vajaa kk sitten Forssaa (asuin ennen vantaalla) ja kaikki verkosto sitten jäi tonne vantaalle.. Muutin koska tulevan lapsen isä asuu täällä ja häntä tarvitaan täällä ku hän auttaa vanhempiansa maatilalla.. tää on ollut aikamoinen muutos mun elämässä ja...

Yhteistyössä