Hakutulokset

  1. R

    easywalkwer duo, onko hyvät maalla?

    meillä tulee ikäeroa 1v 1kk ja tuplat ehdottomat. ehdottakaa muitakin tuplia :)
  2. R

    milloinkohan tuo poika hoksaa ottaa kädet mukaan et pääsis eteenpäin :)

    peppu nousee hyvin ja jalka menee hyvin kylkeäkin vasten :) siis koittaa kovin harjoitella ryömimistä..
  3. R

    kertokaa kaikki konstit miten saan tuon 2,5vuotiaan uskomaan mitä sanotaan?

    ihan hirveä uhma päällä ja äidin pitkä pinna on aika loppusuorilla..
  4. R

    minkä ikäiset tein lapset on ollut kun on siirtyny samaan huoneeseen?

    tässä sitä kaikkee miettii. meillä nyt 2,5v ja 4kk pojat ja kunhan mietin että mikä olisi se ajankohta kun siirtyy samaan huoneeseen :)
  5. R

    nyt auttakaa ja neuvokaa. uhmaikäinen ja äidin hermot?

    tuntuu välillä et mä en tee mitään muuta kun huudan lapselle ja sit on mulla pahamieli ja pyydän lapselta anteeksi :'( miten te muut saatte uhmaikäisen tottelemaan jne. haluan kytkeä itsestäni huutamisen pois.
  6. R

    onko teillä jäähy lapselle käytössä, vai ei

    jos ei niin miten ratkaisette tilanteen kun lapsi ei tottele?
  7. R

    huh huh kun oli rankka aamu..

    esikoinen kiukutteli joka asiasta, oli hermot meikä mammalla hiukan kireellä.. no nyt on päikyillä kummatkin muksut ni saa omaa aikaa hetken. toivottavasti paremmalla tuulella herätessään päikyiltä :)
  8. R

    millonkas tein muksut on lähteny ryömimään?

    onko vedellyt ekaksi jalkoja mahan alle? vai miten teillä lähdetty :)
  9. R

    pistää kiukusi kun jotkut ihmettelee kun hoidan 2,5v kotona enkä pistä hoitoon?

    meillä siis myös vauva 4kk. lapsen tarvii saada virikkeitä, ja opia uusia lauluja ja leikkejä ja oppia toimimaan ryhmässä :kieh: mä sit taas haluan pitää esikoisen kotona kun kerran itsekkin olen kotona. ja sehän on aina muilta pois jos mä laittaisin hänet hoitoon kun meillä ei siihen tarvetta...
  10. R

    tervehdys kaikille :)

    päätin minäkin rekistöröityä tänne. mikäs meiniki täällä tänään?

Yhteistyössä