Hakutulokset

  1. hilppa86

    Junalla vauvan kanssa.

    Olen reissaamassa vauvan kanssa junalla huomenna noin 5h reissun ja kuukauden päästä suunnitelmissa matkustaa yöjunalla Oulusta Helsinkiin. Huomenna vauva matkustaa turvakaukalossa, vaunut on päämäärässä. Helsinkiin taas otan omat vaunut mukaan ja liikun vaunuilla Helsingissäkin. Tarvitsenko...
  2. hilppa86

    Raskausviiko-pino

    Laitetaas tällänen taas pystyyn.. paljon viikkoja? Täällä menossa 38+6 :heart:
  3. hilppa86

    Isyyspakkaus.

    Onko kukaan sellaista isällä kasannut? Miksi, miksi ei? Mitä olette laittaneet pakkaukseen mikäli sellaisen olette antaneet?
  4. hilppa86

    Yrttien kasvatusta..

    Joko joku laittanut yrttejä tulemaan tälle vuodelle? Mulla ois tuossa persiljaa, salaattia ja chilin siemeniä :) Ajattelin persiljaa ja chiliä laittaa nyt aluksi kasvamaan, salaatin sitten myöhemmin. Viime vuonna kaadoin koko pussin yhteen astiaan, no eihän siitä tullu mitään :attn::p...
  5. hilppa86

    Sarjassamme blondi.. tuttiasiaa.

    Pakkaan sairaalakassia ja ajattelin varmuuden vuoksi pakata yhden tutin matkaan. Olen sen tuossa kattilassa keittänyt hyväksi ja nyt mietin,että miten pakkaan sen laukkuun? Ihan pussiin vai miten yleensäkkin kuljetatte tutteja? :attn: Terveisin pyhä yksinkertaisuus..
  6. hilppa86

    Täytekakun täyte..

    Olis kakun teko eessä ja olen täytteitä miettiny.. Ajattelin tehdä ihan perustäytteillä, toiseen mansikkaa+banaania ja kermavaahtoa ja toiseen vadelma+banaani ja kermavaahto. Rupesin sitten kuitenkin miettimään,että kaipaisiko jotain muuta lisäksi täytteeksi? Kostutan mehulla..
  7. hilppa86

    Päiväunet ja pahalla päällä.

    Aloin tuossa pohtimaan näinkin suurta asiaa. Olen viime aikoina nukkunut säännöllisesti päiväunet, yleensä 1-2h vierähtää sohvalla vaikka laitan kellon soimaan etten nukkuisi niin kauan. No mutta kun herään tai saan itseni hereille, olen kuin persiille ammuttu karhu. Sama homma aamulla kun...
  8. hilppa86

    Juhlista ja kakkuasiaa.

    Meillä on lauantaina mun valmistujaisjuhlat sekä tupareita vietetään sitten siinä samassa. Iltapäivällä on tulossa mummoa, anoppia ja lapsiperheitä ja sitten illasta kaveriporukkaa iltaa istumaan, tästä sitten kapakkiin suuntaa ne ketkä jaksaa.. Tarjoilua olen yrittänyt miettiä, siitä on...
  9. hilppa86

    Kevättä ilmassa!

    Mulla on jotenkin keväinen fiilis vaikka tammikuuta vasta mennään. Ulkona paistaa aurinko ja on niin valoisaa :heart:
  10. hilppa86

    Ä-pakkauksen kestot.

    Ajattelin myydä ä-pakkauksen kestot, mitä niistä voisi pyytää? Siis pakettina.. -kestovaippasetti, valk. (1 housut ja 3 sisävaippaa) -kestovaippa, kuviollinen Muoks. vaipat siis uusia, 2010 vuoden pakkauksesta.
  11. hilppa86

    Mitä ihmiset saa vittuiluista?

    Mulla on yks naispuolinen kaveri jonka olen huomannut vittuilevan ihan kaikesta ja kaikille. Alkuun en kiinnittänyt asiaan huomiota, kyllähän jokainen vittuilee välillä MUTTA nyt olen huomannut, että tosiaan joka asiaan vittuilee tai vinoilee. En ole jaksanut tuohon ralliin lähteä, siitä...
  12. hilppa86

    Perjantai, mitä suunnitelmissa?

    Viikonloppu koittaa, mitä meinaat tänään? Mulla lähti isäntä saunailtaan, joten kävin hakemassa itelle 2 leffaa ja juuri laitoin saunan päälle. Ajattelin kylpeä ja tehdä jalkakylvyn ja naamahoitoja ihan ite ja kaikessa hiljaisuudessa :heart: Ja meinasin sytytellä pari kyndeliä ja sitten...
  13. hilppa86

    Synnytysvalmennus, oliko hyötyä?

    Eli sellainen olis seuraavaksi ohjelmassa. Ootko käyny ja saitko mitään irti? Perhanan mies, kun ei pääse.. Siellä näytetään kuulema joku laatuleffakin :popcorn:
  14. hilppa86

    Tissivoiteet ja viimehetken hankinnat.

    Eli otsikon mukaisesti ois hyvä tissivoide haussa, siis ajatellen imetystä ja mahdollisia haavaumia yms. Mitä merkkiä olette käyttäneet? Ja nyt kun esikoista odotan, niin mitkä ois tärkeimmät tarvikkeet? Mitä ilman ette ois tullu toimeen? Kaipaan niitä ns. sisäpiirin vinkkejä :saint:
  15. hilppa86

    Hyvä hoitolaukku, merkkejä?

    Elikkäs haussa ois hyvä, käytännöllinen (tilava!) ja myös ulkoisesti kivan näköinen hoitolaukku. Netistä ajattelin tilata, joten hyviä nettikauppoja voi vinkkailla myöskin. Kiitos :heart:
  16. hilppa86

    Hiuksien värjäyksestä.

    Eli kokemuksia.. Mulla on mustat hiukset, joissa punaisia raitoja. Pituutta noin olkapäille asti. Mulla on jo kauan himottanut värjätä alta punaiseksi ja päältä jäisi siis mustaksi. Onnistuuko kotona? Pitäs varmaan värinpoistolla laittaa punainen?!
  17. hilppa86

    Vauvan vaatteiden silitys.

    Olen aloittanut nyt tulokkaan vaatteiden pesurallin ja olenkin pohtinut tätä silittämistä. Lakanat, harsot yms olen silittänyt mutta meinasin skipata vaatteiden silityksen, ne kun on niin pieniä jotta kestääkö mulla mielenkiinto näprätä niiden kanssa :attn: Vaan nyt sitten olenkin alkanut...
  18. hilppa86

    Flunssassa raskaana.

    Eli mitä kikkanelosia on flunssaisen olon helpottamiseen..? Yleensä käytän nenäsuihketta, voiko nyt mitään suihketta käyttää? Nenä ihan tukossa.. :snotty:
  19. hilppa86

    Oulun kirpputorit

    Elikkä haussa Oulun kirpparit. Itse tiedän vain paljekirppiksen.
  20. hilppa86

    Teetkö/teitkö itse soseet vauvalle?

    Jos teit niin miksi, miten ja millaisista raaka-aineista? Ja minkälaisiin annoskokoihin. Itseä himottais ainakin kokeilla :) eli vinkkejä ja kokemuksia kaipaan.

Yhteistyössä