Hakutulokset

  1. V

    Voi ei, *KAUPPA-ASIAA*

    Pitää mennä käymään vielä kaupassa, kun unohtu ostaa perunat ja vessapaperi. No puol tuntia aikaa :saint:
  2. V

    Mä inhoan..

    JANKUTUSTA! :headwall: :headwall:
  3. V

    Elareista kysymys

    Miten elarit menee viikko-viikko systeemillä? Jos kuitenkin äiti joutuu ostamaan lasten vaatteet, pyörät, maksamaan harrastukset, hoitamaan kaikki. Ja mies on pennitön...
  4. V

    Mulla on läskiolo ;(

    Mä oon mussuttanut karkkia enemmän kuin laki sallii. Nyt on pakko tsempata ja lopettaa.. Kiitos, jotta sain avautua...
  5. V

    Vinkkejä

    Millä yhtiöillä olis vuokra-asuntoja? Vvo ja kunta laitettu, mutta mistä muualta vois kysyä. Etuovi ja oikotie katottu (yksityiset sieltä).
  6. V

    Pienituloiset yh:t!

    Miten olette saaneet rahat riittämään asuntoon, ruokaa, vaatteisiin, laskuihin jne... Laskeskelin tossa, että eipä sitä montaa euroa jää käteen varsinkin jos työttömyys iskee... Te joilla on lapsia 2 tai enemmän. Miten te siis selviätte?
  7. V

    Apua tyhmälle!

    Miten menee yksinhuoltajalisä lapsilisään, jos lapset ovat isän luona noin 1,5 vkoa kuusta? Tai entäs jos se olis 50-50%ajasta. Entäs elarit? Jos äiti on kuitenkin se joka ostaa kaikki vaatteet, varusteet jne.? Ja alkaako lapsilisän yh-korotusta saamaan kun on ensin muutettu erilleen...
  8. V

    Kerho perustettu: vertaistukea eroprosessiin

    Salasanan saa yv:llä :wave:
  9. V

    Mä vihaan mun miestä ;((

    Se on kyllä yksi oikee nuija :headwall: :headwall:
  10. V

    Onko Santa Fessä lapsille listaa?

    Siinähän se kysymys olikiin. Ja joo, kohta googletan...
  11. V

    Te keillä käy siivooja, mitä siivootte ennen siivoojaa

    Kyselen vaan :wave:
  12. V

    UUSI KERHO PERUSTETTU!!

    Yleisön pyynnöstä: Vertaistukea eroprosessiin. Salasanan saa yv:llä :wave: :wave:

Yhteistyössä