Hakutulokset

  1. S

    Onko muita jotka ei osta toisilleen lahjoja?

    siis miehen kanssa. Me ei osteta. Päätettiin tänä vuonna että kun molemmilla on jo kaikkea niin suotta mitään turhaa alkaa ostaa. Laitetaan sitten nekin rahat takkarahastoon :) tai johonkin muuhun mitä oikeasti tarvitaan. Joulussa mun mielestä tärkeintä se yhdessä olo ja läheisyys...
  2. S

    Hassua että hetki sitten meillä oli vain yksi lapsi

    ja nyt tuntuu että meillä olisi ollut kaksi lasta jo iät ja ajat :) Vaikka kuopus on vasta reilut 3kk. Ja kuopusta odottaessa mietti mitä hassuimpia juttuja että kuinka pärjää ja miten onnistuu se ja tämä ja tuo sen jälkeen ja niin edelleen. Nyt en enää edes osaisi kuvitella asioita toisin...
  3. S

    TOTUUDEN HETKI. Vika kysymys.

    Kysyikö siinä et onko pettänyt? Ja vastaus oli et kyllä. Meni vähän ohi.
  4. S

    Jaa.. Pitäsköhän sitä kipaista huomenna tänne

    http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1787553 :xmas:
  5. S

    Voiko mukavampi ilta enää ollakkaan.

    Lapset nukkuu hyvin tyytyväisinä. Mies firmansa pikkujouluissa. Mulla nenän edessä tonnikalasalaattia ja lasi jääkylmää siideriä. Kynttilöitä PALJON. Tästä rauhasta mä nautin! =)
  6. S

    Itse tehdyt vauvan soseet.

    Kootaanko kaikki reseptimme tänne? Ajattelin alkaa tälle kakkoselle vääntää itse soseet, sillä säästää pitkän pennin ja taitaa ne olla hieman parempiakin kuin kaupan valmiit. Perunaa ei tietääkseni kannata pakastaa. Mutta mitä muita sitten? Mihin pakastatte annoksenne? Tota...
  7. S

    Ei kellään sattuis oleen Ruu pehmolelua joutavana? Tai tieto mistä sais?

    Meidän esikoinen toivoo tuota kovasti ja muistaa mainita siitä joka päivä että "ei oo Ruuta, pukki tuo sen" Oon kolunnut jokaisen marketin tässä kaupungissa ja ei vilaustakaan Ruusta. Toiselle tulisi TOSI iso pettymys jos pukki ei sitä toiskaan. :/
  8. S

    Hei. Päätin mustua.

    Täällä jo useamman vuoden pörräillyt. :wave:

Yhteistyössä