Hakutulokset

  1. R

    kaavinnan jälkeen kuumeinen olo

    N. Kuukausi sitten ultrassa todettiin keskenmeno ja sain lääkkeet tyhjennykseen. Vuoto alkoi ja reilusti tulikin. Jälkitarkastuksessa lääkäri veti pihdeillä ulos kanavaan jumiin jääneen istukan osan. Antibiootit sain varmuuden vuoksi ja ne söin. Kaikki ok ja vuoto loppui. Sitten puoltoista...
  2. R

    Raskaushepatoosi

    Nyt menossa viikot 36+3, toinen lapsi tulossa ja hepatoosi todettu n. rv 31. Arvot on pysyneet lääkkeillä kurissa, mutta kutina on silti paha, pahoinvointia ja muutakin epämiellyttävää oiretta löytyy. olen käynyt hepatoosin toteamisen jälkeen joka viikko verikokeissa ja polilla, olin myös aluksi...
  3. R

    Toinen lapsi ja taas perätila

    Odotan rv 32+6 toista lastani. Vauva oli rv 27 neuvolassa tehdyssä ultrassa raivotarjonnassa ja nyt viime viikon ultrassa kääntynyt perätilaan. Esikoinen oli melkein loppuun asti poikittain ja lopulta kääntyi perätilaan, sektio tehtiin rv 38+5. Ei missään vaiheessa edes käynyt pää alhaalla...
  4. R

    Perätila synnytys...

    Olen nyt raskausviikolla 36+2 ja vauvani on perätilassa, odotan esikoistani. Huomenna äitipolille yrittämään ulkokäännöstä. Toivotaan, että kääntyisi. Jos ei käänny niin sitten kuvaukseen mahtuisiko tulemaan alakautta. Haluaisin kuulla kokemuksia/tarinoita perätila synnytyksestä alateitse tai...

Yhteistyössä