Hakutulokset

  1. K

    synnytys ei käynnisty,ei sitte millää...

    voi juma miten voikaan olla piiiiiiiitkä aika.... tosiaa on supistellu ja kaikki merkit ollu jo kuukauden päivät et syntyy iha millä hetkellä hyvänsä vaa ei nii ei...supistelee ja valvottaa vaa.... paikat oli viime tiistaina pari senttii auki,kohdunkaulaa n.sentti ja täysin pehmentyny...
  2. K

    syntyäkkö vaiko eikö...

    voi elämä...taas sitä valvotaan ku supistelee kipeesti....eihä tuo ookkaa supistellu vasta ku muutaman viikon....taasen ollu koko päivän et supistelee ja painetta iha kiitettävästi(kävely ja istuminen hankalaa) nyt ois väliä n.10minsaa ja ainoo paikka mis on edes kohtuu hyvä olla nii...
  3. K

    Väsyttää,itkettää ja raivostuttaa...

    elikkä kyseessä on enemmän ja vähemmän vaikea raskaus....lähinnä ennen aikaisen synnytyksen pelon ja muitten vaivojen takia....supistellu on siis jo ennen viikkoja 20 ja vuode levossa oon joutunu oleen melkee puolet raskaudesta...nyt sitte ku pikkunen sais syntyä ja toivoiskin jo sitä,tänään...
  4. K

    raskaus vk.35 ja kamalat kivut ja supistukset...

    eli siis nyt on viikkoja 35 ja supistelee mutta itse supistukset ei niin kamalan kipeitä oo ollu tänään,on siis supistellut jo monta viikkoo välillä kipeemmin ja välillä vähemmän kipeesti... nyt on monta päivää tullu supistuksia jatkuvasti useita tunnissa vaikkei tekis muuta ku makoilis...
  5. K

    Iloista viikonloppua!!!

    Se ois perjantai... Eilen tuli siivottua ja leivottua ja tänäänkin on pyykit pesty ja astiat tiskattu ja karjalanpaisti muhii uunissa ;) Eli siis tää loppu päivä meneeki lasten kans laatuaikaa viettäen...ensin ulkoillaan ja käyää laskee mäkee sit tullaa syömää masut täytee jonka jälkee...
  6. K

    Parvorokko ja raskaus...

    että tämäki viel... nyt sitte pojalle tuli parvorokko ja ite olen raskaana viikolla 20+4... Just kokeissa kävin ja huomista lääkärin soittoo odotellessa.. PELOTTAA vauvan puolesta!! Onko muita joilla on kokemusta parvorokosta raskauden aikana??
  7. K

    Ihana maanantai :)

    Yleensä maanantait on peestä mut tänää on ollu hyvä päivä,ihana ilma,lapset erittäin iloisella tuulella,ite sai jo heti aamusta imuroitua ja luututtua ja viel leivottua persikkapiirakan joka nyt tuoksuu ihanasti pöydällä :) Ja kohta tulee ystävä kyläilemään,ihana maanantai ;) Iloista...
  8. K

    Kiuruvedeltä ketään??

    Olen siis vasta tänne muuttanu ja en täält tunne ketää.... onko muita äitejä jotka kaipais juttu seuraa vaikka leikkipuistoon tai kahville?? =)
  9. K

    Pohjois-Savosta äitejä jotka kaipais kavereita/juttuseuraa??

    Ois kiva tutustua uusiin ihmisiin ja löytää ehkä kaveri tai pari ja saada juttu seuraa....tosiaan olen nyt kahden lapsen kanssa kotona ja odotan kolmatta,syntyy helmikuussa <3 Lapsista toki on seuraa mut ei ois pahitteeks jos ois aikuistaki juttukaveria :)
  10. K

    kavereita kaipailen...

    Elikkä,tässä sitä nyt ollaan...muutin keväällä vieraalle paikkakunnalle miehen perässä ja aloin odottamaan yhteistä lastamme.... no nyt sitten kävi nii et tää ihana kusipää heitti meidät pellolle,siis minut ja kaks lastani plus masuasukin....nyt asumme vieraalla paikkakunnalla ja on YKSINÄISTÄ...
  11. K

    Hevoselle tarviis keksiä nimi :)

    eli auttakaas ku pää lyö ihan tyhjää... Meille tuli eilen 5 vuotias tamma jonka nimi on Angel Amerik ja ei oo ollu sen kummempaa kutsuma nimee edellisessä kodissa ja nyt tarviis keksiä ku hiukka liian pitkä ja vaikee lapsille tuo :) laittakaa ehotuksia,kiitos!!

Yhteistyössä