Hakutulokset

  1. L

    yleistykset

    Oisko mahollista tehä joku listaus tänne näistä yleisilmaisuista ja perusteluista. Tarkoittaen siis sanakirja tyylistä selitystä ilmauksille kuin esim. "duunari", "lähiönimi", "vaikea lapsi", yms.(näitä on paljon lisää, laita mitä tulee mieleen...) jotka aina herättää pitkät ketjut ja joissa...
  2. L

    Jotenkin ahistaa...

    Mua jotenkin ahistaa, olen surullinen... On ihana mies ja 4v. likka kaikki ok. Mut olisi kiva jos olisi joku jolle soittaa kun elämä kusee, tai pyytää jotain iltaaistumaan kun kääpiö nukkuu tai joku jolle puhua, käydä ulkona yms. Mies kyllä kuuntelee ja on ihana isä ja mies, mut perus...
  3. L

    Minkälaisia vaatteita hoitoon päälle?

    Siis minkälaisia vaatteita laitatte lapselle päivähoitoon päälle? Onko "hienommat" kuin kotona ollessa? Mä aina lapselle laitan tarhaan silitetyt, mun mielestä yhteen sopivat vaatteet (ihan perus paitaa, housua, shortsia tai hametta), mut vapaapäivinä (viikonloput, lomat) likka saattaa kulkea...
  4. L

    Mikähän on?

    Nyt iski joku ihme "stressi", tuntuu että pitäisi vaikka mitä tehä ja ahistaa. Likalle pitäisi ensi viikoksi laittaa tarha kamat valmiiksi ja silittää (tarha-)vaatteet (mä inhoan silittämistä!)... Launtaiksi pitäisi reissukamat pakata ja sunnuntaiksi kaivaa esiin ja laittaa valmiiksi...
  5. L

    lapsimessut

    Kuka menossa huomenna lapsi-messuille? Onkohan siel yleensä la ollut hirvee ryysis?
  6. L

    pahis äiti

    Likka nukkuu, mies lähti pelaamaan ja mä meinasin pari olutta ottaa :p Vapaasti saa tuomita, mutta musta siinä ei ole mitään pahaa
  7. L

    Kalsikset

    Mä en muistanukkaan kuinka kivaa on vetää kalsikset kotona, yleensä aina lähen johonkin... Vielä kivempi olisi jos olisi joku mukava kaveri meillä mun kanssa...
  8. L

    Biisikärpänen

    Mä olisin taas osannut noi sanat paljon paremmin kuin noi kisailijat :whistle: Helppohan se on täältä kotisohvalta huudella...
  9. L

    Miksi lapsi vinkuu!!!!!!!!

    Tyttö nyt 3,5 v ja aikaisemmin jos hommat ei onnistunut tai meni huonosti (esim. pukeminen) pyysi nätisti, että voitko auttaa. Mut nykyään kun lähetään jonnekkin tai edes pukee päällensä niin mikään ei ole hyvin (paidan hihat liian pitkät/lyhyet, haalari huonosti, kengät huonot jne.) ja kaiken...
  10. L

    paskaa niskaan...

    meillä 3,5v lapsi, aiemmin nukku omassa sängyssä hyvin, mutta viimisen vuoden nukkunut meiän välissä... isänsä tekee jatkuvaa 3-vuorotyötä ja mä normi 8-16... Ei mua haittaa ku tulee viekkuun kun ukko töissä ja kun ukko kotona niin tulee vaan sen puolelle (eli mulla aina omapuoli sängystä omassa...
  11. L

    Vantaalaiset

    Missäpäin Vantaata asutte? Ite 01280 postialueella.
  12. L

    nimistä taas...

    Meillä on tyttö nimeltään Petra, mun mielestä ihan normi nimi (vai?) Mutta mistään ei löydy nimikoituja tavaroita (tarkotan siis nimimukeja,- hiusharjoja,-heijastimia yms.) Petriä ja muuta löytyy, mutta ei Petraa... Onko oikeesti jotenkin "outo" nimi tai muuta?
  13. L

    Itä-Vantaa/-helsinki

    Missä vietätte aikaa 3 vuotiaan mukulan kanssa aikaa Itä-Vantaalla/-Helsingissä? Puistot? Entä kun sataa??? Viikonloppusin (mulla mies tekee 3-vuoroa...)
  14. L

    kuinka paljon tulee huonoa palautetta?

    Rehellisesti, kuinka hyvin pääsee "sisäpiiriin" (siis eihän täällä palstalaisen keskuudessa sellaista ole...) jos tulee "myöhäisheränneenä" (ja vasta oman koneen saaneena mukaan...) Aiemmin olen vain lukenu työkoneelta, mutta ei uskalla kommentoida jos vaikka työnantaja seuraa...

Yhteistyössä