Hakutulokset

  1. R

    Juhlat 70 km päässä kotoa ja ruuat tehdään ja viedään paikan päälle itse. Vinkkejä?

    Olen järjestämässä juhlia lokakuussa n. 50-60 hengelle. Ajattelin vuokrata tilan, josta löytyy valmiiksi astiastot, mikro, vedenkeitin, moccamaster, hella ja hellauuni. Jääkaapin olemassaolosta en ole varma, kun sitä ei mainittu tilojen nettisivuilla. Kyseessä on vanha seuratalo, joka on...
  2. R

    Teen tikusta asiaa

    Noista ovistikuista kysyisin. Aion tänään tehdä elämäni ekan ovistestin ja mietin, että mitä jos siihen testialueelle tulee haalee viiva? Katsoin ohjeet ja tiedän, että se tarkottaa negaa. Mietin vaan, että voiko se tarkoittaa myös huipun lähestyvän? Jotkuthan huomaa, että viiva saattaa...
  3. R

    G: Mikä on pisin putkeen nukkumasi aika?

    Silleen, ettet ole herännyt edes vessaan tms. välillä. Mä heräsin just hetki sitten 16 tunnin unien jälkeen :o
  4. R

    Ajattelin tulla esittelemään itseni

    Tervehdys palstalaiset:) Olette saamassa joukkoonne uuden aktiivisen jäsenen ja ajattelin, että on kohteliasta tulla esittäytymään. Olen kirjoitellut keväästä asti vauvakuume -palstalle, mutta nykyisin käyn jonkun verran tännekin puolelle kirjottelemassa. Mun nimi on siis R86. Nimi tulee...
  5. R

    Millaiset olivat ensimmäiset luomumenkkasi pillereiden jälkeen?

    Kysymys tulikin tuossa otsikossa. Eli kaipailen tietoja, olivatko ne samanlaiset kuin pillereiden kanssa (kesto, koostumus yms.) vai sellaiset kuin ne olivat ennen pillereitä (millaiset)? Vai muistuttivatko ne ihan kautta aikojen ekoja kuukautisiasi? Vai olivatko ne ihan erilaiset? Jos olet...
  6. R

    GALLUP: Kuinka pitkä on ollut ensimmäinen luomukiertosi pillereiden jälkeen?

    Otsikossahan tuo kysymys tuli. Tänään ensimmäisenyrityskierron 31. päivä ja testi näytti äsken negaa, vaikka mulla oli muka jotain oireita:( Nega ei sinällään haittaa, mutta mietin, kuinka kauan kuukautisia pitää odottaa. Olin tunnistavinani oviksen kp. 12-14, joteb sen perusteella menkkojen...
  7. R

    Arvioikaa mun vuotoja, pliis, oisin ikikiitollinen

    Okei, otsikko oli ehkä vähän vinkeempi kuin oli tarkoitus, mutta mietiskelen mun vuotojani. Lainasin omaa kirjotustani vauvakuumepalstalta ja haluisin tietää, onko muilla tullu ajoittain tippa verta housuun ennen menkkoja tai raskaustestejä. Mulla ei kuunaan ole ollut tollasta ja mietin, mistä...
  8. R

    Missä vaiheessa alkoi raskauden (aamu)pahoinvointi?

    Täällä on yk 1 menossa ja kiertopäivä 21. Kävin äsken oksentamassa. Voisiko olla raskauden pahoinvointia jo näin aikasessa vaiheessa vai onko jotain ihan muuta? Kokemusta raskaudesta ei itsellä ennestään ole. Ovis mulla saattoi olla jossain kp 12-13. Kertokaapa omia kokemuksianne raskausajan...
  9. R

    Oletko joskus tullut raskaaksi jännittämisestä huolimatta?

    Siinähän tuo kysymys olikin otsikossa eli oletko joskus tullut raskaaksi stressistä ja jännittämisestä huolimatta? Meillä on nyt Yk1 menossa ja ensimmäistä yritään saada alulle. Olen voinut hyvin kierron alkupuolen, mutta nyt kp 20 alkaa vaan jännittää ihan kamalasti, että onko tullut...
  10. R

    Yrityksen syksyllä tai talvella aloittavia:)

    Hei :wave: Olen lueskellut tuota yrityksen keväällä tai kesällä aloittavien palstaa ja ajattelin, että olisi mukava perustaa oma ryhmä myös niille, jotka aloittavat yrityksen joskus noin syys-helmikuussa. Toki ei ole kuukauden tarkkaa, mutta jos olet aikeissa aloitella vauvanyrityspuuhia...

Yhteistyössä