Hakutulokset

  1. U

    Predictorilla haamu..

    Nyt tarvii hieman apua!! Sain muutama pvä sitten Predictorilla haamun, joka ilmesty noin 10min testin jälkeen, ja tänään sama homma.. Luin ohjeesta, että 30min sisällä se olis vielä plussa.. Oireitaki on ollu jo reilun vkon, mutta oon ajatellu että kovasti kuumeisena saattasin vaikka keksiäki...
  2. U

    Viivan paikka

    Kuinka herkästi Davidin herkkä testi antaa viivan paikan? Sellasen olin tänään näkevinäni.. En viitti ees kuvaa pistää ku son kuitenki vaan toiveikasta harhaa :ashamed: Päiväpissasta dippasin ku en jaksanu aamuun asti oottaa :p Teen varmaan aamulla toisen...
  3. U

    Apua kierron laskemisessa

    Auttakaas nyt naista mäessä ja mäen alla :D Kierto ollut hieman sekasin, tänään kp 57 vihdoin alko kunnon vuoto. Mutta ollu jo neljä pvää sellasta ihmeellista tihkuvuotoa että pikkuhousunsuojalla pärjänny. Eli mistä päivästä mie nyt lasken tämän kierron alkaneeksi ja koska sitä vois ovista...
  4. U

    Menkat hukassa :/

    Kertokaas nyt mikäs mun kropalla nyt on..? Eli edelliset menkat oli kesäkuun lopulla ja eilen tuli kerran verta niin että sen huomas.. Ja nyt ei taas mitään :/ Viimisimmän neg. raskaustestin tein reilu vko sitten! Nyt on hieman pää pieni hämmentyny:confused:

Yhteistyössä