Hakutulokset

  1. L

    Pulloiluvinkit

    Aloitin juuri syöttämään vauvalle allergioiden takia korviketta (jauhemainen) ja pulloilu on vierasta. Esim. miten saa kätevimmin yöllä pullon tehtyä ja lämmitettyä? miten otatte steriloidun veden mukaan ja lämmitätte sen kun olette kaupungilla? kuinka paljon pulloja kannattaa olla yms...
  2. L

    Muita joilla vauva suostuu syömään vain nukkuessaan?

    Täällä siis tälläinen tapaus. Vauva on nyt 4kk ja allergioiden takia ruuasta on jäänyt niin inhottava fiilis, ettei suostu syömään kuin nukkuessaan. Meillä pullotellaan ja yösyönnit on helppo hoitaa. Mutta kun päiväsyönnit joutuu hoitaa niin, että lapsi on unessa, niin joudun nukkumaan aina...
  3. L

    Millä viikolla perätilavauvasi synnytys on käynnistynyt?

    Täällä ollaan edelleen perätilassa ja viikkoja on 35+0. Olen päättänyt, että jos ei käänny, niin haluan suunnitellun sektion. Sehän kuitenkin tehdään vasta ihan lasketunajan aikoihin. Kaverin perätilavauva käynnistyi vesien menolla 37+1 ja mietinkin että onkohan luonto järjestänyt niin...
  4. L

    Vesisynnytys ja synnytyspelko

    Onko jollakin täällä kokemuksia vesisynnytyksestä? Siis että myös synnytys olisi tapahtunut veteen. Olen menossa synnyttämään kätilöopiston haikaran pesään ja siellä tuo on mahdollista. Haluisin kuulla kokemuksia siitä. Mitkä kivunlievitys mahdollisuudet tuossa on? Itselläni on lievä...
  5. L

    Helsingin seudun odottajat

    Hei, Onko täällä muita Helsingissä asuvia odottajia? Omassa porukassa (joulumasut) ei taida olla muita Helsingistä ja olisi mukava tutustua muihin odottajiin, jotka asuvat lähistöllä. Itselläni la on 9.12 ja esikoinen tulossa. Pohjois-Helsingissä asustellaan. Minä 26v, mies 30v. Kättärillä...
  6. L

    Bugaboo camelion, tentonian fun, mutsyn slider?

    Hei, Onko täällä kyseisten vaunujen käyttäjiä (Bugaboo camelion, tentonian fun, mutsyn slider)? Harkitsen näiden vaunujen välillä ja mietin, että tarviiko näiden vaunujen lisäksi vielä erikseen nukutusrattaat ulos vaunuajan jälkeen ja pääseekö myös talvella lumessa tekemään lenkkia. Asun...
  7. L

    Bugaboo camelion, tentonian fun, mutsyn slider?

    Hei, Onko täällä kyseisten vaunujen käyttäjiä (Bugaboo camelion, tentonian fun, mutsyn slider)? Harkitsen näiden vaunujen välillä ja mietin, että tarviiko näiden vaunujen lisäksi vielä erikseen nukutusrattaat ulos vaunuajan jälkeen ja pääseekö myös talvella lumessa tekemään lenkkia. Asun...
  8. L

    Koska rakenneultraan?

    Hei, Nyt tarvitaan vähän jelppiä. Lähdetään mieheni kanssa parin kuukauden reissuun juhannuksen jälkeen ja mun pitäis käydä rakenneultrassa ennen sitä. Mietitään koska voidaan lähteä eli... kun sanotaan että rakenneultra on viikoilla 18-20 niin tarkoittaako tuo että eka mahdollinen...

Yhteistyössä