Hakutulokset

  1. T

    Mitä mieltä olette tatuointien tai lävistysten ottamisesta raskausaikana? Oletteko ottaneet?

    Nih. Itse en ole ottanut, enkä ota. Oma mielipiteeni että jos sen lävistyksen tai tatuoinnin oikeesti haluaa, niin voi ottaa sen raskauden jälkeen. :p
  2. T

    Rattaita ostamaan pitäis lähteä, viimehetken vinkkejä? :)

    Eli, meillä on kaksi lasta, joista molemmat vielä tarvii rataskyytiä (reilu 2,5v ja pian 9kk). Meillä on isot tuplat, matkarattaat ja yhdistelmät sekä seisomalauta tällä hetkellä. Yhdistelmät vetelee viimeisiään, tuplat on ok, mutta vie paljon tilaa, ja matkarattaat on hätävarana hyvät...
  3. T

    Suositelkaa taaperolle sänkyä (pinnasängystä seuraavaa) ?

    Tyttö kyseessä, jos sillä nyt mitään merkitystä on ja ikä 2v. :) Pikkuhiljaa pitäisi pinnasänky antaa pikkusiskolle joka ei pian mahdu ensisänkyynsä, ja esikoinen tarvitsisi uuden "isojen" sängyn. Suositelkaa jotain? :)
  4. T

    Auttakaa tyhmää (turvaistuinten merkinnät)

    Mitä tarkoittaa turvaistunten merkinnät Semi-universal ja universal?
  5. T

    Milloin olette järjestäneet lapsellenne ensimmäiset kaverisynttärit?

    Ei välttämättä erillisiä, mutta ajatus varmaan tuli selväksi? Eli milloin lapsenne on saanut kutsua tai vanhemmat ovat kutsuneet synttäreille esim. kerho- hoito- tms. kavereita?
  6. T

    G: Silitätkö (lasten) vaatteet? Ihan arkivaatteetkin siis.

    Aloin tässä miettimään, että kuin moni silittää nykyään vaatteita.
  7. T

    Mitä teette kun lapset on päiväunilla?

    Itse yleensä nukun myös päikkärit tai sit oon koneella.. tai katon telkkaria, luen... Ikinä juurikaan en siivoa, laita ruokaa tms. silloin.

Yhteistyössä