Hakutulokset

  1. T

    Hei! Millainen päivä teillä?

    Barbin joutsenlampi katsottu ja lounas tehty täällä. Muu aika mennyt lasten kanssa brätz leikeissä =) (=lue pukenut ja riisunut vaatteita ja kammannut tukkaa)
  2. T

    Täälläkö kerätään mielipiteitä? Musta kans!

    Mitä mieltä musta? Aika harvoin täällä roikuskelen. Silti :p
  3. T

    Palstaileeko täällä kukaan, joka ei tiedä ketään oikeassa elämässä täältä?

    Mä olen yks sellainen :wave: :wave:
  4. T

    Mitä täällä on tapahtunut?

    ??? Pistäkääs mut ajan tasalle, kiitooosh! =)
  5. T

    Kuka muistaa harmaan faraon?

    Nimimerkillä faarao ja kommentoi aina kaikkeen: ota banaani, tässä ole hyvä tai jotain. Lähes joka ketjuun kerkesi ja oli aika huvittava, kun kesken palstariidankin, välis tarjottiin banaania! :laugh:
  6. T

    Jatkoa miehen ja naisen...laiskuudesta!

    77Minä olen mielestäni nyt laiska, kun istun netin äärellä. Kun mies istuu netin äärellä, hys lapset, isä tekee hommia, ei saa häiritä. Työpäivän jälkeen istun sohvalle, lepään. Mies istuu sohvalle=on minun mielestä laiska! Ja omasta mielestäänkin. Hetken päästä repii ittensä sohvalta...
  7. T

    Mä tuun hulluksi...

    tästä kotona olosta! Viikon lasten kanssa kotona. Mies tulee viikonloppuna kotiin ja "on niin kiva vaan olla kotona" sanoo. |O Eikö mulla saa olla muuta elämää kuin koti? HÄ |O |O Lisään vielä, että onhan miehen kanssa kiva olla, mutta mä kaipaisin muualle koko perheen kanssa. Miksi se on...
  8. T

    Mulla on TAAS vauvakuume!!

    TAAS |O |O ! Eikö tähän tuu loppua koskaan? Help!
  9. T

    Rukoilijasirkka

    Haastan sut: kysy mitä haluat, vastaan mitä haluan. Muutkin saa tulla mukaan. Sirkan parhaiten nikistä tunnen ja EI MITÄÄN vai miten se nyt meni. Mukaan vaan. Maanantai kivaa!
  10. T

    Kysymys

    Lueskelin vanhoja ketjuja. Oli sterilisaation pettämisestä. Nyt kysynkin ihan vakavissani: Onko kellään pettänyt hormonikierukka??
  11. T

    Miksi youtube muuttuu joskus sellaseksi, ettei saa sitä auki?

    koko kenttä muuttuu ihan omituiseksi. Vaikka samalla osoitteella joka kerta aukaisee, joskus onnistuu, useinmiten ei.
  12. T

    Mä näen pitkästä aikaa rakkaan siskoni tänään!

    Ihanaa!! Tuli yllätyssoitto. Yllätysvierailu 500 km:n takaa. Ainoastaan tää päivä aikaa viettää yhdessä, mutta sekin on IHANAA!! =) :heart: Elämä näköjään kuitenkin aina voittaa!! Eilen oli niin kurja päivä. Lähes valvottu yö takana päin...nyt se ei enää haittaa. Enpä arvannut, että sitä...
  13. T

    Voisitko olla mulle ystävä?

    Nyt on niin kurja olo. :'( Ystävä hukassa. Oikeat puukottaa selkään. Antakaa mun tuntea olla ihminen ja olkaa hetki mulle ystäviä, jooko. Kiitos

Yhteistyössä