Hakutulokset

  1. M

    Arvaan, että huomenna kun on tilipäiväni, niin tilini on tyhjennetty...

    tai voi sinne olla joku kymppi jätetty, että saa vähän ruokaa ja bensiiniä. Tuo laskujen hakeminen viittaa just tuohon. Mies hoitaa raha-asiat täysin, minulla ei ole kuin pankkikortti, ei edes verkkopankkitunnuksia. Tuo tili on omani, mutta miehen verkkopankkitunnuksilla toimii - ei kun...
  2. M

    Tässä teille jatko-osa - mies ei ole tullut vieläkään!!!

    Oli kyllä yöllä käväissyt kotona, kun oli laskut hävinneet, muusta en tietäisi. Lapset on nyt ensi yn yli muualla hoidossa, mutta en perkele osaa nukkua, kun stressaa tämä tilanne. Muistin äsken, että miehellä on kaksi liittymää, soitin siihen toiseen ja sulki sen samantien vaikka soitin...
  3. M

    Meillä vähän niinkuin riideltiin tänään!!!!!!!!

    Taas sama aihe, melu aamulla kun yritän nukkua - ei voi normaalisti lähteä lasten kanssa ulos. Nyt tyttö itki kun isä oli sullonut villasukat ja lenkkarit taas jalkaan!!! Varmaan vikaa on minussa, mutta ihan niinkuin olisi jossain muussakin?? :/ :/ Nyt sitten olen lasten kanssa ja...
  4. M

    Kuka muu antaisi pettämisen anteeksi???

    Minä antaisin ihan helposti pettämisen anteeksi ja vaikka pari aviotonta lastakin, jos kyseessä olisi joku muu mies kuin aviomieheni :D Hyvää yötä :wave: :wave:
  5. M

    Arvatkaa olenko pidetty työpaikallani???

    ???? Mies epäili, että siksi en, koska puhun käskevällä äänensävyllä suurimman osan ajasta :whistle: :whistle: :whistle: Itse epäilen, että koska olen ehkä liiankin ahkera ja se ei miellytä montaakaan.
  6. M

    Onko normaalia laittaa polvista hieman rapautunut lasten haalari vaatekaappiin???

    Näin tuo mies minulle väittää, kun se kuulemma huomenna likaantuu lisää :o :o :o :o Minä taas olen sillä kannalla, että likaiset vaatteet menee pesuun =) =) =) =)
  7. M

    Jos aloittaisi tuon easy-life ohjelman nyt, niin olisikohan sitä keväällä jo

    suhteellinen normaalin kokoinen??? Nyt Bmi on noussut 34,6:een :x :x :x kohta olen lihavimmillani ikinä, jos en tee mitään..... Tuohon easy-lifeenhän kuuluu ruokavalion lisäksi kuntoiluohjelma, kuntosalia, jumppaa etc...
  8. M

    Täällähän on tosi kivojakin ihmisiä, olen bongannut jo kolme ajattelevaa yksilöä :)

    Työäiti, äitiyslomalainen ja Peppari Varmaan paljon muitakin, en vaan ole huomannut =)
  9. M

    Onko kukaan, koskaan käynyt Ikaalisten kylpylässä??

    Millainen paikka se on??? Jos siellä vaikka Joulun viettäisi???
  10. M

    Te jotka hankitte paljon lapsia, mietittekö kannattaako juuri teidän hankkia paljon lapsia???

    Siis niinkuin perimänne vuoksi?? Tarkoitan, että jos on sydänvikaisen suvun ylipainoinen, epäsosiaalinen, alkoholismiin taipuvainen, lättäjalkainen, kaulaton, huonohampainen, ohuthiuksinen edustaja, niin kannattaako ihan hirveästi hankkia lapsia??? :) B)
  11. M

    Ainoa hyväpalkkainen Suomessa on Jortsu Ollila

    loput on just ja just omillaan pärjääviä :snotty: :snotty: :snotty: :snotty: :snotty:
  12. M

    Uskoin taas palstan soijahömppään

    ja yhtä hirveää se on kuin muistinkin, vaikka kuinka lihaliemessä liotin. Kaalilaatikkoa siitä tein ja pistin jauhelihaa sekaan kans. Missä se soijarouhe sitten oikeasti on hyvää?? Ja miten maustatte??
  13. M

    Onko Nordea hyvä pankki???

    Tekisi mieli vaihtaa OP:sta johonkin muuhun pankkiin, nythän kun nuo korot alkavat laskea voisi olla viisasta vaihtaa 12kk euriboriin, eikö?? OP-prime on nyt viitekorkona.
  14. M

    Mitä, jos ei viihdy omassa elämässään???

    Rakastan miestäni, mutta oikeaan kahdenkeskiseen aikaan ei ole kummoisiakaan mahdollisuuksia eli sille pitäisi tehdä jotain. Ehdoton plusssa elämässäni tuo mies. Rakastan lapsianikin, mutta en missään tapauksessa halua olla vain kotiäiti. Haluan viettää enemmän aikaa lastenkin kanssa niin...
  15. M

    Voiko mies olla terve, jos on yli viisi lasta???

    B) B) B) B) vai onko vain huomiohakuinen????
  16. M

    Pojalla on suu ja sorkkatauti!!!

    Mies tuli just lääkäristä noiden kans ja labraan jatkoi matkaansa....silmätulehdus, angiina ja tuo.... Olisiko kauhea synti jäädä töistä hoitamaan sairaita lapsia?? :/ :/ :/ :/ :/
  17. M

    Vieläköhän noita rattaita osaisi työntää, jos ulos uskaltautuisi???

    :whistle: :whistle: :whistle: josta voimme nopeasti päätellä, ettei tämä äiti ole ihan äsken rattaita työnnellyt.... Mutta lapset ovat kyllä ulkoilleet päivittäin :saint: :saint: :saint: Toisaalta lapsilla on silmätulehdus, joten ei kai me voida mennä ulos, eihän??? :whistle:
  18. M

    Luoja miten vanhan näköisiä me miehen kanssa ollaan .....

    Näkyy tämä ja 40-50 vuoden aika olevan se, jolloin ulkonäköön tulee ikää tuplaten.... Ei 10 vuotta sitten olisi uskonut, minä olen ryppyinen mummeli jo nyt, mutta että mieskin näyttää loppuunkuluneelta vanhukselta, vaikka vasta oli lihaksikas, hyväkuntoinen komistus :/ Nauttikaa...
  19. M

    Mietin vaan taas, että muuttaakohan se asuinmaan muuttaminen perimmäistä ajatustapaa???

    http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200811028525949_ul.shtml
  20. M

    Meidän koti muistutti sikolättiä aamulla!!!!!!!!!

    Mutta ei enää =) Meillä tuo kerran viikossa kunnollinen siivous on liian vähän, tajuttomassa pölyssä on joka paikka, kun kerran viikossa vaan siivotaan perusteellisemmin. Mutta kuka tulisi pesemään ikkunat ulkopuolelta??

Yhteistyössä