Hakutulokset

  1. K

    Vinkkejä IVF onnistumiseen - check list

    Heey, ehkä tällainen ketju on jo ollut? Mutta kerättäisiinkö erilaisia poppakonsteja tai ohjeistuksia jotta IVF olisi kaikin puolin mahdollsimman onnistunut. Meilla toinen hoito alkamassa ja aion : - syödä foolihappoa jo edeltävän kierron puolesta välistä - syödä magneesiumia - huolehtia...
  2. K

    Ei oireita mutta "tietaa" etta raskaana : tuliko ++?

    Hey, Onko kenellakaan ollut ennen testia varma tunne etta on tarpannyt vaikkei ole mitaan oireita??? Ja miten kavi ?!? Voiko olla mahdollista etta vaan "tietaa"..? Argh, viela muutama paiva pitais jaksaa odotella :)
  3. K

    Ovulaatiolima ja hoitojen ajotus

    Nyt meinaa iskea paniikki. Meille suunnitteilla PAS tahan kiertoon. Viime kiekka meni puihin kun ovis liian aikasin (n. pv 10) vissiin edellisen kiekan hoidoista menny kierto sekasin koska nain ei ollu ikina kayny :( Nyt olen kayny jo 3ssa ultrassa ; eka 7. pv ; toka 10. pv (jolloin lekuri...
  4. K

    KU & tuuban poisto : kauanko kivut kestavat ?

    Heips, mulla poistettiin KU & laparoskopian yhteydessa vasen tuuba hieman reilu 2 kuukautta sitten ja yha valilla jomottaa... onko mielestanne normaalia ? Lekurin mukaan ei pida huolestua kun voi menna aikaa jotta paikat "palautuu". Huolettaa kuiteski... olemme jo 2 PAS kiekassa KU jalkeen...
  5. K

    Laparoskopia + KU + kuukautiset

    Hei, Meilla ensimmainen IVF todettiin varhaisultrassa 6+4 varhaiseksi KM, kuukautiset alkoi 7+1 mutta vuoto oli lyhyt just ja just 3pv. Asiaa sitten seurattiin HCG arvoilla jotka eivat laskeneet nollaan hyvasta alusta huolimatta ; ja lopulta sitten passitettiin laparoskopiaan uuden kierron...
  6. K

    Munanjohtimien toimivuudesta

    Taas kyselen :D Mulla munanjohtimien aukiolotutkimus 1,5 vuotta sitten oli niin aarettoman tuskallinen etta jouduttiin keskeyttamaan ja tehtiin sitten parin kuukauden paasta uudelleen nukutuksessa. Sain gynelta "puhtaat paperit". Nyt olen ollut reilun vuoden spesialisti-klinikalla, jolla...
  7. K

    IVF & varhainen KM - tuleeko tasta joskus jotain ???

    Tanaan varhaisultrassa 6+4 ei sitten mennytkaan niinku piti :'( Kohtu oli tyhja, ei nakynyt pusukkaa ei mitaan. Vuotoa ei ole ollut tipan tippaa ja HCG oli 4+2 jo 450 jolloin lekuri veikkasi tolla arvolla jo kaksosia. Tanaan HCG 1000 eli siis epanormaali tietty. Mulla oli 5+1 illalla aivan...
  8. K

    Yrttitee ym odotusaikana

    Hei, Luin "kiellettyjen" listalta yrttiteen ja olen vahan hamillani... Siis eiko muka mitaan saa juoda, vaikka kamommilla tai muuta? Olen kahvin suurkuluttaja toissa (joka nyt sitten jaa suosiolla nolla linjalle, no problem) ja iltaisin litkin litra kaupalla vihreeta jasmiini teeta...
  9. K

    Crinone progesteron ja AKNEA TUPPAA :-(

    Heips, Meilla on eka IVF menossa. Sain punktion seuraavasta paivasta alkaen kaytettavaksi Crinone geelia, jota on sata kertaa miellyttavampaa kayttaa kuin Utrogestan kuulia joita kaytin inssien yhteydessa ja jotka sitten tahmasivat ja valuivat yök. Mutta kauhukseni viikon kayton jalkeen...
  10. K

    IVF/ICSI : alkioiden kypsytyksestä

    Heish, Meilla menossa eka IVF ; ja perjantaina vissiin olisi punktio (JAIKS!). Tanaan lekuri sanoi, etta tehdaan puolet ICSIna ja puolet "normaalisti" jotta mahikset on paremmat. Sanoi myos etta han mielellaan kypsyttaa hedelmoittyneita alkioita 5 paivaa, jotta saadaan valittua parhaat...
  11. K

    Selittämätön / eka ivf

    Hey, Me ollaan selittamattomia, yritysta noin 5v, ensi vkolla eka ivf. Olen jotenkin vaan mielestani tata koko ajan lykannyt kun aina olen yrittanyt vaan pysya sen hetkisessa hoidossa. Nyt sitten rupesi stressaamaan kun tuntuu ettei olekaan tarpeeksi tietoa asiasta... Kun meista ei ole...
  12. K

    Liian pieni folli !?

    Heips, Olen taas ihan pihalla, joten taas kyselen teilta neuvoja :o Me ollaan selittamattomia, +3v ytitysta takana, mitaan vikaa ei kummastakaan oo loytyny. Viime kesana 5 kuukautta klomejen voimin yritettiin, ei tulosta ; nyt piti olla 3mas inssi, mutta mutta - yksi ainoa folli oikealla...
  13. K

    Clomit / progesteron

    Heips ! Sain juuri verikokeen tulokset ensimmaiselta clomi kierrokseltani. Siina kierron 20 paivana progesteroniarvoni ovat 100nmol/L eli kaksinkertainen normaaliin luteaali vaiheen maksimiarvoihin... Vastaavat raskaana olevan naisen arvoja. Mutta kun tein raskaustestin ennen seuraava...
  14. K

    Mitä seuraavaksi ?

    En malta odottaa seuraavaa lekurikäyntiä, mielessä hyrrää. Tänään tein toistamiseen HSG tutkimuksen, molemmat munatorvet ovat lopulta OK vaikka lekuri sanoi tunteneensa että jossain kohdassa olisi ollut estettä - hän oli sen saanut kovemmalla paineella menemään. Olemme jo tehneet...
  15. K

    Pari kysymysta spermasta

    Heish, Meilla yritysta takana 3 vuotta. Toistaiseksi ei mitaan hoitoja kokeiltu, vain pari verikoetta ja spermanlaatutesti takana. Asumme itaeuroopassa, valitettavasti en edes tieda mista lahtisin taalta apua hakemaan, kieliesteesta ja hoidon laadusta sitten puhumattakaan. Ikaa molemmilla 33...

Yhteistyössä