Hakutulokset

1. Tiedän mitä onni on

Vauva putosi sängystä!

Sänky on varmaan noin metrin korkea, heräsin vasta siihen kun kuului kauhea itku ja vauva 7kk makasi maassa selällään. Ei tahtonut ensin rauhoittua millään. Sitten kyllä söi ja käyttäytyy nyt ihan normaalisti. Tuohon silmäkulmaan, silmän alle ja ylle on näköjään tulossa aikamoinen mustelma.
  2. Tiedän mitä onni on

Kumpaa ne sai?

Mulla on vauva, jota imetän. Ulkohommissa olin ja rinnat oli aikas täynnä, niitä pisti hyttyset. Kysymys kuuluu, saiko hyttyset verta, maitoa vai jotain siltä väliltä? Kunhan pohdiskelen... :D
  3. Tiedän mitä onni on

Vihdoinkin lapset nukkuu!

Ihana rauha ja hiljaisuus :)
  4. Tiedän mitä onni on

Laskettu aika tänään eikä kyllä yhtään huvita synnyttää...

Tai siis, tarkoitan et olo on kuin jyrän alle jäänyt. Valtava maha, järkky turvotus, väsyttää närästää oksettaa ja vituttaa hulluna. Niin millä voimilla mä muka voisin synnyttää? |O
  5. Tiedän mitä onni on

Pinoa äideille joilla LA loka-marraskuun vaihteessa?

Meillä odotellaan "pikku kakkosta" syntyväksi 31.10.11, vielä ei taida olla meille omaa pinoa, tai ainakaan en löytänyt? :)
  6. Tiedän mitä onni on

Toisen ketjun innoittamana, lapsivedestä, kenellä teistä se oli vihreää

Kun yhdessä ketjussa oikein kauhisteltiin ettei se vaan olisi vihreää. Mulla pitkän pitkän avautumisvaiheen jälkeen kun puhkaistiin kalvot, huomattiin et on vihreää... lapsi täyttää pian 2v ja vaikuttaa kyllä ihan terveeltä. Kun mä oon luullu et se vihreys (eli vauvan kakka siel vedes)...
  7. Tiedän mitä onni on

Entäs sitten kirpputoreja tampereella?

Löytyykö hyviä?
  8. Tiedän mitä onni on

Äitiä ei ole enää :(

Paitsi muistoissa ja sydämessä. Äiti kuoli 8.9 enkä vieläkään voi uskoa että hän on poissa. Äkkiä syöpä hänet sitten vei kuitenkin :'( http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1728303-aidillani-todettiin-syopa/
  9. Tiedän mitä onni on

Paskin uudistus!

En tajua tästä palstasta nyt enää hevon häntää, tää on vaikea ja ruma :mad::|
  10. Tiedän mitä onni on

Ahdistaa, ikävä äitiä ;(

Äiti sairastaa syöpää (joku ehkä muistaakin?), toukokuussa vasta saatiin tieto ja äidin vointi on laskenut nopeasti. Syöpä on levinnyt paksusuolesta maksaan ja ehkä keuhkoihinkin. Äiti on ollut nyt jo kaksi kuukautta tk:n vuodeosastolla. Äiti on laihtunut niin että on enää varjo entisestään...
  11. Tiedän mitä onni on

Missäpä nyt luuraa tämän yön yököt?

:wave:
  12. Tiedän mitä onni on

Tulee varmaan rutosti vastauksia, varsinkin tähän vuorokauden aikaan, mutta

Mun poika sanoi tässä yksi päivä ekan kahden sanan lauseensa: Hau paapii (kun katsoi nukkuvaa koiraa) :heart: =)
  13. Tiedän mitä onni on

Nukkuuko muut yököt vai missä te ootte?

:whistle: :kieh:
  14. Tiedän mitä onni on

Tikut sitten silmiin taas

Nää pikkutunnit tuppaa aina olemaan pahimmat,voihan krooh |O *haukotus*
  15. Tiedän mitä onni on

Yökköjä tänään?

=) :wave:
  16. Tiedän mitä onni on

Yököt taas pinoon! :)

:wave:
  17. Tiedän mitä onni on

Mitä tarkoittaa LÖSENORD??

Välj lösenord?
  18. Tiedän mitä onni on

Vietetäänkös sitä laskiaista jo nyt tulevana vkl?

Syödään hernaria ja nisua ja mennään persemäkeen?
  19. Tiedän mitä onni on

Turha aloitus juu, mutta tiedättehän jäätelön...

Joka on ollut liian kauan pakastimessa, sitten kun meinaat hieman sillä herkutella niin :o :x |O

Kuumimmat

Yhteistyössä