Hakutulokset

  1. A

    Vaunuraivarit

    Meidän poika, 3,5kk, on tähän asti nukkunu tosi hienosti päikkäreitä vaunuissa. Sisällä on nukuttu vaan puolen tunnin pätkiä mut vaunuissa saattanu unta riittä 2-3h. No nyt on jo kolmas päivä ku ei olla päästy vaunulenkille ollenkaan. Poitsu on saanut hirveet raivarit joka kerta kun oon laittanu...
  2. A

    Outoa kipua/tunnetta "vatsanahan alla" navan vieressä

    Meikäläisellä on tosi outo ongelma jota on tosi vaikee kuvailla mut yritetään... Elikkäs mulla on navan vieressä, oikealla puolella tosi arka kohta. Ulospäin ei näy mitään ( punoitusta tms) vaan kipu tuntuu niinku se olis nahan alla. Kipu tuntuu sellasena kirvelevänä, kiristävänä, niinku ihon...
  3. A

    Täysimetys ja joskus pullosta?

    Mites teillä täysimettäjillä on onnistunut pullosta syöttäminen satunnaisesti (esim. Äidillä tiedossa päiväreissu ja Isän tarttis sen ajan antaa maito pullosta)? Vieroksuuko vauva pulloa? Huoliiko enää tissiä ollenkaan "pullon makuun" päästyään? Meidän vauveli syntyy vasta elokuussa ja mulla...
  4. A

    Ongelmana pieni hissi

    Meille on tulossa vauva elokuun alussa ja nyt jo luonnollisesti stressaan noita vaunujuttuja. Yhdistelmävaunuja ollaa ajateltu mut yks aika merkittävä asia rajoittaa vaunuvalikomaa. Kerrostalomme hissi on todella pieni eli vaunujen max pituus sais olla 85cm. Britaxilla on se Vigour3+-malli joka...

Yhteistyössä