Hakutulokset

  1. T

    Miten teen sappisaippuapalasta liuosta?

    Jostain joskus olen lukenut, että sappisaippuan (pala) voi liottaa veteen ja tehdä näin liosta. En vain löydä enää "ohjetta" esim. vesimäärää, joten josko täällä joku tietäisi? Ja voiko tuota liuosta sitten käyttää ihan niin, että suihkuttaa/kaataa tahralle ja vähän hankaa ja koneeseen?
  2. T

    Kerho kokona XXXXL

    Mainostan vähän :) Eli siis on perustettu kerho ihmisille, joilla on bmi yli 30. Keskustellaan elämäntapamuutoksista, ongelmista, iloista ja annetaan vertaistukea. Salasanan saa minulta yv:llä :) Kerhon nimenä on siis kokona XXXXL
  3. T

    Miten tää laihduttaminen voikin olla niin hemmetin vaikeaa????

    Iso urakka olisi edessä, noin 35 kiloa pois. Mutta motivaatiota ei ole, itsekuri on heikko ja päätökset vääriä. Liikkuminen ei innosta. En tosiaankaan ymmärrä!! Tiedän että minun on PAKKO tehdä itselleni jotain, tää paino on saatava putoamaan. Terveemmät elämäntavat pitää omaksua ja suurin...
  4. T

    Missä välissä minusta tämmöinen on tullu???

    Miehen sisko tuli perheineen käymään, viimeks nähty noin vuosi sitten. Nyt vain ihan piipahtivat illasta ja jatkoivat sitten matkaa majapaikkaansa. Aikaisemmin olen huomioinut myös lapset, kyselen kuulumiset ja muut, mutta nyt en tervehtimisen jälkeen sanaakaan heidän muksuilleen sanonut (paitsi...
  5. T

    En ymmärrä ihmisiä jotka

    kehuskelee sillä, että tulipas taas ajettua ylinopeutta! Suurikin saavutus kun ajaa satasen alueella 140 mittarissa. Sitten naureskellaan ja sanotaan, kun ei edes isoveli saanu kiinni vaikka parempi auto oli alla! Kehuskelijalla ikää 27 vuotta :kieh:

Yhteistyössä