Hakutulokset

  1. Ä

    Sikainfluenssarokote!

    Moi! Mun pitäs tänään viedä 1 vuotias rokotettavaksi, mutta pojalla oli eilen lämpöä ja nyt näyttäis olevan 37.6,voinko siis viedä hänet, vai antavatko rokotetta?
  2. Ä

    Aaltoilevat ylävatsakivut

    Kävin yön synnärillä aaltoina tulevien ylävatsakipujen vuoksi,jotka todettiin supistuksiksi..seurasivat sydän käyrää ja verenpainetta yms mut kaikki ok,pääsin kotiin koska kivut heikkenivät,mut nyt kipuja on taas ajoittain ylävatsalla.kipu on sellainen kiristävä kuin supistus,mut alamassulla ei...
  3. Ä

    vauvan poikkitilasta kokemuksia?

    Hei! Mulla nyt rv 35 tasan ja vauva ollut jo viikolta 26 poikkitilassa.Kävin eilen lääkärissä ja siellä se kaveri vaan poikittain köllöttää,kahden viikon päähän sain ajan ultraan ja katotaan onko kääntynyt, jos ei niin äippäpolille lähettävät.Minusta tuntuu ettei se reppana mahdu...
  4. Ä

    selluliitti!

    mulla on nyt raskauden aikana imestyny näkyvää selluliittiä reisiin,ei ole ennen ollut.Tietysti kehossa on nyt muutenkin nestettä rv 35,mut miten pääsen siitä eroon synnytyksen jälkeen?
  5. Ä

    Lattiakaivo haisee!

    Meillä pesuhuoneen lattiakaivo haisee aina suihkun jälkeen.Olen pessyt sitä tiheästi mut haju ei lähde,oliskohan siihen erikseen jotain ainetta?
  6. Ä

    Sikiön asento rv 33

    Hei,onko kellään ollut samanlaista tilannetta?siis vaavi ollu jo 5 vkoa poikkitilassa masussa,oiskohan mahdollista ettei mahdu enää kääntymään,toissa yönä oli yhtä tuskaa masussa kun vaavi käätyili ja vääntyili mut tuntuu ettei se kääntynyt rt:aan kuitenkaan...
  7. Ä

    9-vuotiaalla tytöllä kyhmy rinnassa

    9-vuotiaalla tytöllä herneen kokoinen kyhmy toisessa rinnassa,mistä vois johtua,onko kellään tietoa?

Yhteistyössä