Hakutulokset

  1. marceille

    Kumpi vaikuttaisi järkevämmältä jouksuohjelmalta ihan aloittelijalle?

    5 kilometrin juoksuohjelma | KUNTO PLUS Vai tämä? http://www.pori.fi/material/attachments/vapaa-aikavirasto/liikunnanohjaus/5twOyf7LV/juoksuohjelma_11vkoa.pdf Ylemmässä näyttäs olevan sama aika ku alemmassa, mutta nopeampi eteneminen. Kumpikin tarkoitettu vasta-alkajalle kuitenkin...
  2. marceille

    Perheet, joissa 4 henkilöä - paljonko teillä menee ruokaan (ja taloustarvikkeisiin) kuussa?

    Meillä siis 2 aikuista, ja kaksi lasta, joista toinen syö n. puolet aterioistaan purkkiruokina ja juo korviketta. Äsken laskeskelin kuiteista, että 550 euroa olis meijän viime kuun ruoka- ja taloustarvikkeet maksaneet yhteensä. Onkohan tuo paljon? =) Ja lisäksi herkkujen osuus tuosta 20 e...
  3. marceille

    Kalorilaskuri vai Kiloklubi?

    Kumpaa suosittelette?
  4. marceille

    Onko kukaan kokeillut Nutriletin dieettejä painonpudotukseen?

    Itse ajattelin kokeille Tehostarttia (5vrk) nyt painonpudotuksen alkuun pääsemiseksi. Jos jollakulla on kokemusta noista dieteeistä, kertokaa niitä. Ja vinkkejä mitä kannattaa ottaa huomioon jne...
  5. marceille

    Nyt meitä on neljä :)

    ..Tänään kotiuduin 4,3 kiloisen nyytin kanssa. Kaikki meni melkolailla hyvin =) Isoveikka ihan ihmeissään.. :heart:
  6. marceille

    Vinkkejä, miten saitta taapero-ikäiseltä tutin pois käytöstä?

    .. Täällä siis 1,5 vuotiaalla käytössä unitutti, joka pitäs kai saaja pikkuhilijaa poies.
  7. marceille

    Taas mää jouduin neuvolassa erityisseurantaan...

    ..tuon kohonneen verenpaineen takia. Ja minä kun olin toivonut, että se ois vaan semmonen "ensisynnyttäjän oire" mullakin.. |O Viimeksi selvisin lääkityksellä loppu ajan vaikka käynnistyksestäkin puhuttiin, toivottavasti tämäkin menee samoin.
  8. marceille

    Raskaus ja jalkojen turvotus.

    Mikähän tähän tepsis. Jalat on ku elefantilla. Vettä koitan juua palijo, mutta mitäs muuta..?
  9. marceille

    Miksihän tuo taapero (1v5kk) herää yöllä valvomaan pariksikin tunniksi?

    Rasittavaa. Herää aina samaan aikaan, kiljahtelee ja pittää ääntä, pyörii levottomana (nukutaan siis perhepedissä ) ja on ihan virkkuna. Parikin tuntia menee noin ja sit yhtäkkiä nukahtaakin taas. Olen koittanut vaan olla reagoimatta ollenkaan tuohon, mutta vaikeaa se on ku toinen hipelöi mua...
  10. marceille

    Kirppis kerhon salasana?

    ..oisko jollakin antaa.. yksärillä .
  11. marceille

    Miksihän tuo taapero herkeää joka yö pariksi tunniksi valvomaan..?

    Ei itke, tai mitään.. mutta on aivan virkkuna. Toki sängyssä pysyy (nukkuu vieressämme), mutta on hyvin levoton ja kiskoo esim. mua hiuksista, tai liikuttelee jalkojaan ja puhua pulputtaa omaa kieltään.. Näin on ollut jo kuukauden ajan. Oiskohan rytmissä jotain muuttamista, vai mikähän on...
  12. marceille

    Saako teillä lapset komuta keittiönkaappeja?

    ..ja leikkiä niistä löytyvillä aarteilla :) Täällä tietyt laatikot on myös lapsen käytettävissä. Puukot tms vaarallisuudet poissa ulottuvilta..
  13. marceille

    Viihtyykö muiden reilu 1 vuotiaat itsekseen?

    ..Täällä kun tuntuu että äiti ja isi ei oteta leikkihetkiin mukaan ollenkaan. Itsekseen viilettää pitkin taloa tehden omia juttujaan välittämättä äitin pallotteluyrityksitä tai rakennusleikeistä. Lukuhetken viihtyy aloillaan äitin sylissä, mutta muuten aina menossa.. Tulee vähän huono...
  14. marceille

    Te joilla eka laps oli alle kaks vuotias toisen lapsen syntyessä...

    ..kuinka esikoinen suhtautu tulokkaaseen? Oliko suurempia ongelmia?
  15. marceille

    Omakotitalon omistajat.

    Rakensitteko talon itse, ostittako ns. "avaimet käteen" talon vai vanhan? Miksi tämä oli teille passeli ratkaisu? Muoks. Ja jatkoyksymys: Onko vanhoissa taloissa tullut yllätyksiä vastaan? Kosteusongelmaa tms.
  16. marceille

    Kotiäidit, moneltako teillä herätään?

    .. Tällä kukuttiin kuuden maissa ylhäällä. Mutta pieneä painostuksella laps nukahti uudelleen ja sain nukkua viel kasiin. Ajatus kuudelta nousemiseta tuntuu ihan luonnottomalta :D
  17. marceille

    onko teillä ollut eroja raskausmahan muodossa/koossa eri sukupuolta olevien lasten välillä?

    Juu, tuohan on vaan uskomus tuo tyttö/poikamaha juttu. Mutta kiinnostaa onko siinä MITÄÄN perää niinku teijän kokemusten mukaan. Mulla toka raskaus nyt ja masu ei tunnu kasvavan lainkaan. Ekan kohalla masu oli huomattavasti näkyvämpi tässä vaiheessa. Nyt lähinnä leviän :D Juu ja eka oli poika.
  18. marceille

    Millon amk:t alakaa?

    ..Myöhemmin kuitenkin ku muut koulut (ko?)
  19. marceille

    Sairastatteko raskauden aikana enemmän/vähemmän vai samanlailla kun muulloinkin?

    Minä sairastin harvoin, ehkä kerran kahdessa vuodessa tuli joku flunssa tai mahapöpö... ennen tätä raskautta. Nyt kahden kuukauden aikana oon käyny läpi kaks isompaa flunssaa (toinen nyt päällä ) ja kaks mahatautia. Oon ihan ihmeissäni tän sairastelun takia. Onko sitten jotain vitamiinien...

Yhteistyössä