Hakutulokset

  1. T

    ...

    ...
  2. T

    Auttakaa POTTAKONKARIT :)

    Nyt en oikein tiedä miten jatkaa, joten hyvät neuvot ja mielipiteet ovat tervetulleita! Aloittelin viime viikolla 2v4kk pojallemme vaipattomat päivät ts. sisällä ei vaippaa, vain pikkuhousut jalassa ja potta lähettyvillä. Ulkona ja päiväunilla/yöllä käytin housuvaippaa. Heti aluksi poika...
  3. T

    1v2kk ja yli 30 sanan varasto

    Tervehdys, tyttömme 1v2kk omaa mielestäni aika laajan sanavaraston. Olen kirjoitellut ylös sanoja, ja yli kolmekymmentä on nyt plakkarissa. Esikoispoikamme alkoi muodostaa sanoja 1,5-2 vuoden iässä. Oliko esikoisemme sanojen muodostuksessaan hidas, vai kuvittelenko tyttömme olevan jotenkin...
  4. T

    A-PU-VA! Reimatec-talvihaalarin koko ja 1-1,5v taapero

    Kesä alkaa armotta oleaman ohi, ja pikku hiljaa metsästelen lapsilleni talvihaalareita huutonetistä. Tyttöni, joka juuri täytti 1v on nyt 77cm pitkä. Olen miettinyt 80cm Reimatec- talvihaalarin hankintaa, koska käsittäkseni kysinen haalari on aika reilua mallia. Kovasti epäilen 86cm olevan aivan...
  5. T

    Puhutteleeko taaperosi sinua äidiksi vai nimeltä?

    Tervehdys, kertokaapa, onko muilla taaperoiden äideillä ja isillä ollut vastaavaa vaihetta? Eli meillä 2v poika on juuri hoksannut, että äidillä ja isällä on nimetkin, ja siispä kutsuu meitä nykyään aina ja joka paikassa etunimiltä? :) jotenkin vaan niin hauskaa, kun yhtäkkiä ei enää kuule...
  6. T

    Askartelu 2v kanssa

    tervehdys kanssasisaret, kertokaapas, mitä askartelette noin 2-vuotiaiden lastenne kanssa? meillä on yritetty muovailuvahaa, mutta poika ei suostunut koskemaan käsin, vain puuveitsellä vähän leikkeli ja sohi :laugh: mitä muuta voisi tehdä vai onko vielä edes ajankohtaista?
  7. T

    2v taaperon lempileikit/lempilelut?

    Kertokaahan noin 2-vuotiaiden lastenne lempileuista ja leikeistä. Tuntuu, että osaakohan sitä itse tarjota 1v8kk pojalleen tarpeeksi virikettä :/ Meillä tykätään rakennuspalikoista, astioista ja leikkiruuista, kirjoista. Kaikki kotityöt ovat in, poika suorastaan hehkuu, kun saa osallsitua ja...

Yhteistyössä