Hakutulokset

  1. R

    Alkioiden kohtalo mietityttää

    Lapsettomuushoidot takana ja nyt on tullut aika päättää mitä tehdä "ylimääräisille" alkioille joita pakkaseen jäi. Oma lapsiluku tulee syksyllä täyteen (toivottavasti). Luovutusta ollaan mietitty, mutta moniko on oikeasti halukas käyttämään omissa hoidoissaan luovutettua alkiota? Tuhoamanine...
  2. R

    Luovutetut alkiot

    Alustavasti ollaan mietitty, mitä tehdä meidän pakasteille jos ei niitä itse tarvita... Aikaahan on vielä päätöksen tekoon, mutta mieleen on tuokin kysymys jo tullut. Sääli tavallaan olis tuhota ne (sotii jotenkin meidän elämänkatsomusta vastaan), tutkimuskäyttöön luovutus on vähän niin ja...
  3. R

    Apua turvotukseen?

    Nyt kaivattais jotain poppaskonstia, kaikki vinkit kelpaa... Ja anteeksi valitukseni! :ashamed: Mutta kun tää turpoaminen ei ole enää yhtään kivaa! Aloin paisua IVF:n esilääkityksen aikana, puntio paisutti reilusti lisää. Nyt on siirrosta jo pari päivää ja mä vaan paisun, paisun, paisun...
  4. R

    Käytännön vinkkejä punktioon?

    On tätäkin varmaan monta kertaa jo puitu tällä mutta kun ei löytynyt... Ainakaan nopeasti etsittynä. Kiitos jos joku viitsii vinkkeillä! Miten siis valmistautua punktioon? Levollista mieltä mukaan ja pelot matkalla roskiin, joo, mutta käytännössä??? Satakunta tyhmää kysymystä pyörii...
  5. R

    IVF ja sairasloma?

    Täällä ihan uutena joukossa kyselen... Ivf on tulossa ja viikko jo tiedossa, mutta sairasloma ihmetyttää... Lääkäri puhui 3-5 päivästä punktion jälkeen, mutta onko se ihan normaalia palkallista sairaslomaa? Mulla työ on fyysisesti todella rankkaa eli varmaakin tuo 5 päivää napsahtaa poissaoloa...

Yhteistyössä