Hakutulokset

  1. Ä

    Jippii!!!!

    Mä sain mieheltä luvan ottaa yhteyttä lääkäriin,että kierukka poistetaan ja me voidaan alkaa yrittää saada lapsi!!! Mä olen niin onnellinen!!!
  2. Ä

    Uusia ystäviä...

    Uusia ihmisiä ympärilleni haeskelen... Meseen( pirttihirmu@windowslive.com ) tai vaikka kahville(Kirkkonummi,Upinniemi,Espoo). Oon 23-vuotias kahden (3,5v ja 1-v) lapsen äiti,mies on aika paljon pois kotoa töiden takia ja yksinäisyys on yllättävän ikävä juttu... Asiat tuntuu pahemmilta ja kaikki...
  3. Ä

    voi apua! vatsatauti...

    mikä muu auttaa kovettamaan vatsaa ku banaani? miehellä on vatsatauti ja banaaniallergia.....
  4. Ä

    onko ihan 'normaalia'..?

    mulle tehtiin helmikuun puolessa välissä raskauden keskeytys ja nyt ihmettelenkin että onko ihan normaalia potea vauvakuumetta nyt? onko tää edes ihan normaalia kuumeilua vai onko tää joku alitajunnan tapa käsitellä keskeytys....?
  5. Ä

    miksi täytyy aina välillä kaikki mennä rankemman kautta...?

    mulla yritettiin lääkkeellistä keskeytystä tammikuun puolessa välissä ja se epäonnistui... sikiö olikin sisukas yksilö... jälkitarkastuksessa selvisi että raskaus oli jatkunut ihan normaalisti. ensin piti viikkoja olla 11+6,mut ultrassa selvisi että niitä olikin 13+1. ei muuta ku hakemaan lupaa...
  6. Ä

    kokemuksia...?

    mulla rv32 ja liitoskivut on niin kamalat et en saa nukuttua enää ku 1-2 tunnin pätkissä, tätä on jatkunu jo kohta 2 kuukautta... univajetta siis on... joten onko kenelläkään käynnistetty synnytystä esim viikolla 37-38 liitoskipujen takia? vai onko lapsi syntyny suunnitellulla sektiolla?
  7. Ä

    pakko purkautua...

    sain muutama tunti sitten tietää,et mies on pettäny mua yhden mun hyvän ystävän kanssa ja nyt tää ystävä on raskaana... kaikista hauskinta tässä on se et olen myös raskaana ja meidän kahden lasketuilla ajoilla ei ole ku muutama viikko väliä. mistä sais voimia jaksaa päivästä toiseen tästä...
  8. Ä

    Rovaniemi!!

    Ystäviä Rovaniemeltä kaipailen, vaikka aluksi meseen. Löytyykö? :) Mulla 1v5kk poika ja toinen tulossa...
  9. Ä

    rovaniemi huhuu!

    Ystäviä Rovaniemeltä kaipailen, vaikka aluksi meseen. Löytyykö? :) Mulla 1v5kk poika ja toinen tulossa.
  10. Ä

    huhtikuussa '05 synnyttäneet

    Kavereita kaipailen,kokemuksia kuulostelen ja "gallupia" väsäilen... Kun mulle sanotaan koko ajan et mun tyttö on liian pitkä ja liian laiha... minkä kokosia teidän muksut on? meil 8630g ja 76cm. lapsi on terve ja hyvin voiva,ehkä pikkusen laiha... tyttö synty huhtikuun alussa.
  11. Ä

    Pieni purkaus...

    Päätettiin,tai oikeastaan mä päätin pari viikoa sitten,että on parempi erota avomiehen kanssa,niin meidän molempien ku meidän lapsenkin kannalta. Elämä oli yhtä riitelyä ja kiistelyä päivän selvistä asioista. Nyt olen sitten myöhemmin saanu kuulla miehen sukulaisilta,että olen huono äiti ja...
  12. Ä

    muita kotiseudulle kaipaavia...?

    heippa hei! mä olen espoosta lähtöisin oleva 20v yhden lapsen äiti ja asun tällä hetkellä nokialla avomiehen, tytön(3kk) ja koiran kanssa. me tavattiin miehen kanssa vappuna -03 ja ollaan oltu yhdessä siitä lähtien suhteellisen vaihtelevalla menestyksellä. syksyllä -03 mä jätin mun...
  13. Ä

    Kavereita hakusessa...

    Heips! Nokialla asustan ja rv 19+2. Espoosta muutin noin vuosi sitten poikaystävän luokse tänne ja kaipaan oikeita ystäviä,kun kaikki lähipiirissä pyörivät ovat joko espoossa tai sitten heitä ei vaan kiinnosta mun odotus ja sen mukana tuleva jännitys. Tavallaan olen siis ihan yksin tän pienen...

Yhteistyössä