Hakutulokset

  1. P

    Mitä viedä mies lastentarhanopelle /lastenhoitajalle joulujuhlaan muistamiseksi?

    Otsikossa olikin kysymys. Oletteko olleet vastaavassa tilanteessa, että lapsen päiväkotiryhmässä työskentelee mies ja mitä hälle olette vieneet?
  2. P

    Milloin lelukuvastot on tulleet yleensä?

    Mielestäni tulleet tosi aikaisin mut ei sentää vielä ole näkyny? Mut joululahja toiveita on sukulaiset jo alkanu kyselee niin kai sitä vähän vois kuvastoja selatakin kun jotain leluakin jouluna on oltava.
  3. P

    missä kirppis palsta ? (olisi vedenpitävä vkhaalari myynnissä)

    Eikö täällä enää ole kirppis palstaa? Mulla olisi tytön vedenpitävä välikausihaalari myynnissä 98cm, mutta ei löydy enää kirppistä? Muistelen, että joskus niitä oli jopa kaksin kappalein täällä.
  4. P

    Miksi multa puuttuu YV kirjekuori ???

    Höh, mulle ei ilmeisesti sitten voi lähetää YV:tä. :( Mistä tuo johtuu? Puuttuko keltään muulta?
  5. P

    Auton osto YKSITYISELTÄ? (Maksu??)

    Eli miten olette maksun hoitaneet tämmöisissä tilanteissa? (Varsinkin jos auto on kallis ; kymmeniä tuhansia maksava)
  6. P

    Myykö tavallinen kauppa KARPALOMEHUA?

    ??
  7. P

    MYYDÄÄN POJALLE 92cm TOPPAPUKU ja PUKUUN SOPIVA HIIPPAPIPO

    MYYDÄÄN POJALLE 92cm TOPPAPUKU ja PUKUUN SOPIVA HIIPPAPIPO Elikkä Toppatakki ja housut 92cm. Lisään vielä pakettiin hiippapipon joka sopii puvun kanssa (on samaa sinistä Puku on hyvässä kunnossa. Meillä käytetty autoilu pukuna, mutta käy toki pakkas keleillä ulkoleikkeihin. Kosteussuojaa...
  8. P

    MYYDÄÄN POJALLE 92cm TOPPAPUKU ja SIIHEN SOPIVA PIPO

    MYYDÄÄN POJALLE 92cm TOPPAPUKU ja PUKUUN SOPIVA HIIPPAPIPO Elikkä Toppatakki ja housut 92cm. Lisään vielä pakettiin hiippapipon joka sopii puvun kanssa (on samaa sinistä Puku on hyvässä kunnossa. Meillä käytetty autoilu pukuna, mutta käy toki pakkas keleillä ulkoleikkeihin. Kosteussuojaa...
  9. P

    MYYN pojalle 70/80cm TALVIVAATE SETIN VILLAHAALARIN HINNALLA

    MYYDÄÄN PIENEN POJAN TALVIVAATE PAKETTI ( KOKO 70-80cm) Pakettiin kuuluu : -KIVAT-merkkinen villahaalari, koko n. 74cm (Kokolappu poistettu, mutta vertasin muihin) - Toppahaalari josta voi kääntää hihoja ja lahkeita koko noin 70 senttisestä 80 senttiseen (kun säätelee hihojen ja...
  10. P

    MOISION MUSTA ENKELI

    Sulle on YV:tä :) Poistun itse koneelta taasen hetkeksi mutta käyn kyllä vielä tänään koneella takuu varmasti sillä nukkumaanmeno aina venyy....
  11. P

    Myyn pojalle vaatepaketin 80-92cm, 0,50e/kpl

    Kaappin tarvisi tilaa joten myisin todella halvalla jollekin tarvitsevalle pienelle pojalle kotivaate paketin. Vaatteet olen hinnoitellut vain 0,50e /kpl sillä ovat käytettyjä ja jonkin verran pesunukkaa. Yksi paita ja yhdet housut ovat joissa jo enemmän pesunukkaa. Kaikki käyvät mielestäni...

Yhteistyössä