Hakutulokset

  1. U

    miten rentoudut ja mistä saat nautintoa?

    mulla on vaavi 5 kk ja oon senkaa alusta asti ollut yksinhuoltajana. oon tyytyväinen elämääni mutta välillä kiristelee ihan kauheesti kun pitkään on vaan kotona. lenkkeilystä en tykkää ja joogaan oon liian levoton :) mitenkä sitä sais arjen keskellä rentoutusta ja irtiottoo et jaksais taas olla...
  2. U

    kasvissyöjä vauva, vinkkejä kaivataan

    olen aloittamassa kiinteitä ja haluaisin noudattaa lapsellani (kohta 5 kk) samaa ruokavaliota kuin itselläni, eli en anna lihaa lainkaan. kalaa, kananmunaa ja maitotuotteita kylläkin. mistä vauvan ruokavalio tuolloin koostuu? mistä proteiinit ja b- vitamiinit saa parhaiten. vinkkejä kaipaan...
  3. U

    miten viihtyy 5kk vaavi?

    mulla on poika kohta 5 kk ja ei oikeen mikään oo tarpeeks kivaa et viihtys paikallaan itekseen. kääntyy masulle, mut ei liiku vielä. hetken helistelee tai ihmettelee kuvaansa, mut sit kitinä alkaa ja sylkkykävelylle pitää päästä. sit on vielä se huvittavuus, ku helistin osuu päähän ja kauhee...
  4. U

    vauvan jatkuva kitinä

    Hei, Vauvani on nyt 3,5kk vanha. Ongelmana on jatkuva kitinä, mitä on jatkunut nyt yli toista viikkoa. Vauva viihtyy vaan sylissä liikenteessä. Kotona ollessa hereillä vaan jatkuvasti känisee... hampaat alas puhkesi just muutamapäivä sitten, sillon oli itkusempaa. nyt vaan jatkuvaa valitusta...
  5. U

    Vauvan ja isän tapaaminen erotilanteessa

    Tää on vähän ikävä aihe pumpulinpehmoisessa vauvamaailmassa. olen eronnut vauvan 3kk isästä ja mietin miten vauvan ja isän tapaamiset onnistuisivat. Kaipailen kokeneempien tarinoita. Yritettiin että tavattaisiin kolmestaan, mutta siitä ei tuu kun riitaa. Vauva on täysimetyksellä.

Yhteistyössä