Hakutulokset

  1. E

    Apua! Alkuraskauden verinen vuoto ja raskauspussia ei näy..

    Hei kaikille. Luin tuon Pulttiksen aloittaman pinon otsikolla "te kenellä veristä vuotoa ollut alussa ja silti kaikki hyvin ollut/mennyt?", ja siihen liittyen olisi vähän lisää kysyttävää... Olen maanantaista asti itkeä tihrustanut, kun toinen keskenmeno alkoi. Lääkäri ei kuitenkaan vielä...
  2. E

    Millaiset ensimmäiset kuukautiset km:n jälkeen?

    Kiinnostaisi tietää millaiset teidän muiden ekat menkat on olleet km:n jälkeen? Mulla alkoi menkat viime torstaina, tasan 4 viikkoa kaavinnasta. Yhden päivän tiputteli, sitten loppui kokonaan ja tein jo raskaustestinkin mikä näytti negaa. Kunnes sitten 3.päivänä alkoi kunnolla. Tätä kesti...
  3. E

    Pelottaa:keskenmenosta 4 vkoa ja nyt jo raskaana?

    Laitoin viestiä jo tuonne KM:n jälkeen kuumeilijoihin, mutta laitan tännekin jos jollakulla olisi kokemusta/tietoa... Mulla oli keskeytynyt keskenmeno ja kaavinnasta on nyt neljä viikkoa. Kaksi viikkoa kaavinnan jälkeen sain vielä Cytotecia kun näytti siltä ettei kohtu vielä tyhjentynyt...
  4. E

    Kun keskenmeno ei mennytkään niinkuin piti..

    Hei! Rekisteröidyin tänne nyt itsekin, kun olen saanut täältä tosi paljon vertaistukea lukemalla teidän muiden kokemuksia keskenmenosta. Kiitos siitä! Mulla keskeytynyt keskenmeno, joka kaavittiin juuri ennen juhannusta. Luulin olevani viikolla 12, mutta selvisi että sikiö oli kuollut jo...

Yhteistyössä