Hakutulokset

  1. Kissansilmä

    Mcleodin tyttäret?

    Monesko kausi nyt on menossa telkkarissa, onko sarjan viimeinen siis 8? Tiedosta kiitollinen :)
  2. Kissansilmä

    Kysymys kotihoidontuesta?

    Minulta loppuu vanhempainvapaa 13.4 ja jään kotihoidontuelle, maksetaanko kotihoidontukea jo huhtikuussa ½ kuulta vai vastako saan toukokuulta kotihoidontuen? Hakemuksen täytin netissä, eikä sieltä kelan sivuilta asia selvinnyt, yritin soittaakkin kysyäkseni, mutta varattua oli- siis selviäiskö...
  3. Kissansilmä

    Ihan nyt mielenkiinnosta utelen, mitä pelilaitteita teidän lapsillanne on?

    Meiän lapsille on ostettu vain pleikkari, mun mielestä se on riittävä. Vaan nyt olen kuunnellut pojan kavereita, joillon useampiakin ja on kuulema tosi tylsää ettei mun pojallani oo kun vain se pleikkari.. Jäin sitten miettimään, et onks lapsilla yleensä sit useampia pelikoneita??
  4. Kissansilmä

    Kuinka viihdyttää 9-vuotiaita poikia synttäreillä?

    Jotain ideoita -ohjelmaa? Ettei menis yleiseksi riehumiseksi, synttärit siis järjestetään meillä kotona.
  5. Kissansilmä

    Äitiysloman aikana työnteko??

    Tartteeks mun kummosemmin verokorttia muutella, kun käyn satunnaisia vkonloppu keikkoja tekemässä ja vien työpaikalle lisäverokortin? Ja äitiysrahasta menee sitten normiprosentin mukaan, siis pähkäilen ettei sitten tuu mitään mätkyjä.. Osaattekos viisaammat asiaa valaista?? =)
  6. Kissansilmä

    Minkäkokoisia vaatteita käyttää 10kk vanha?

    Työkaveri ois myymässä uutta välikausihaalaria kokoa 74cm ja pohdin ostaako vaiko eikö? Tyttö ois keväällä sen 10kk ja hm... mitähän sitä tekis, ettei jää sitten turhaksi ostoksi. Kiitollinen vastauksista =)
  7. Kissansilmä

    Kysympä nyt teidänkin mielipidettä. mikä on VANHA auto?

    Kaverin kanssa "väiteltiin" asiasta, hänen mielestään kaikki muutamaa vuotta vanhemmat ovat jo auttamattoman vanhoja, mun mielestä VANHA on sellanen joka on 20 vuotta tai enemmänkin. Tosin mieleipide eroa meillon siinäkin, ettei sitä autoa tartte vaihtaa joka vuosi vaan voi ajaa kauemminkin...
  8. Kissansilmä

    Millaiset lainanlyhennykset teidän taloudessanne on kuukaudessa?

    Olkoompa ne lyhennykset sitten taloon, autoon, opintolainaan -kulutusluottoon tai mihin sitten onkaan??? Meillon yhteensä n. 1500e.
  9. Kissansilmä

    Kengän venytyssuihke?

    Mistä sellasta voi ostaa ja kuin se toimii? BB-Käthlin mainitsi sellaista käyttävänsä ja mullakin ois sellaselle tarvetta =)
  10. Kissansilmä

    Onkohan me & i- vaatteet kuin reiluja kooltaan?

    ja siis lähinnä äideille tarkoitetut?
  11. Kissansilmä

    Vellien ja kiinteiden anto suositellaan aloitettavaksi 4kk-ikäisenä, mutta...

    oletteko aloittaneet esim: vellit jo aiemmin ja minkä ikäiselle?
  12. Kissansilmä

    Anoppi sitten pisti "ranttaliksi".

    Meillon huomenna kastajaiset ja anoppi ilmoitti miehen veljen välityksellä (ei vissiin uskaltanut meille soittaa..) ettei osallistu, kun ei oo sopivia vaatteita. Voi helvata- että viitsii, se on aina ollu sellanen, ettei viitsis osallistua lastenlastensa synttäreille tai jos on päiväkodilla...
  13. Kissansilmä

    Täytekakku, vaan mitä muuta me tarjottais murusen ristiäisissä???

    Ei millään osaa päättää miljoonista resepteistä... Ehdotuksia otetaan vastaan kiitollisina =)
  14. Kissansilmä

    Tälläinen tyttö meille syntyi.

    [/URL][/img] Vauva huumassa elellään, tänään on murunen viikon vanha. Syntyi siis 6.7. kokoa oli 2780g ja 47cm. :heart:
  15. Kissansilmä

    Kela saa mut kyllä niin ärtymään!

    Mun vanhempainraha päätös tuli ja mä en ymmärrä alkuunkaan -> siis jos tulon pitäis olla 70% mun bruttopalkasta, niin miks ihmeessä ei oo sit niin? Vaikka mä kuinka pähkäilen ja lasken, mä en pääse yhteisymmärrykseen kelan tekemän päätöksen kans! |O
  16. Kissansilmä

    Osaiskos joku sanoa kelasta ja vanhempainrahasta?

    Varsinaiset päätökset on vasta tänään postitettu, mutta kelan "omilta sivuiltani" näin, että päätökset vanhempainrahasta on valmiit. Kun on lueteltu maksupäivät + määrät -> onko niistä jo tehty vähennykset vai onko summat sellasia, josta ei oo laskettu veroa pois? Tiedättekö?
  17. Kissansilmä

    Vastaatteko uppo-outoihin numeroihin?

    Etenkin, jos ette odotan puhelua esim: lääkäristä? Mullon kyllä suoramyyntikielto, mutta nykyiseltään silti jos jonkinlaista kauppiasta on soittanut, mä en vastaa jos numero miusta outo, vaan painan "hiljaiselle" - oon sitä mieltä, et jos jollain jotain erityisen tärkeää laittaa viestin tai...
  18. Kissansilmä

    Mikä hyydykekakku kastajaisiin- parasta mielestänne?

    Itse mietin suklaata vaan sitten pohdin, jos täytekakku ois suklainen niin jotain muuta? Ja EI mango-juustokakakkua, sitä mä oon tarjonnut niiiin usein.
  19. Kissansilmä

    Vauva laskeutunut "lähtövalmiuteen"?

    Neuvolassa terkkari sanoi, että varmaksi ei voi luvata mutta koska aivan alhaalla on niin ei kauaa mene synnytykseen? Mullon nyt rv 36 ja aiemmat on syntyneet rv 34 ja 38. Kokemuksia ja arvauksia synnytyksen ajankohdasta?

Yhteistyössä