Hakutulokset

  1. Dooris-71

    Harry Potter -kamaa, mistä???

    Auttakaa tyhmää.. Kummityttö tahtoo Harry Potter -kamaa joululahjaksi (kyniä, kumeja, repun, paidat tms..., mitä tahansa), missä moisia myydään? Olen katsellut jo ties mistä, ja kaikkialla on vain Autot, Hello Kitty tms.... Harry Potteria löysin ainoastaan leffoja ja nekin neidillä jo on...
  2. Dooris-71

    Uhmaikäkö jo? Poika 1v4kk ja äidillä hermot väliin kovilla...

    Voiko uhmaikä alkaa jo näinkin nuorena kun vuosi 4 kk??? Väliin päivät ovat kivoja ja väliin kaikki on äärimmäisen hankalaa; vaipanvaihdot yhtä raivoamista ja potkimista, pukeminen syö hermoja, syöminen eli tahtoo itse syödä ja sitten saa raivarin, kun homma ei sujukaan ja ruoat ja astiat...
  3. Dooris-71

    Hyvä itkuhälläri, mikä ei ole patterisyöppö?

    Meillä nyt käytössä Philips Aventin uudempia hälläreitä, laitettu "kiinteänä asennuksena" töpseliin päikkäripaikalle, kun patterit/akut ovat koko ajan tyhjät. Kesäksi tarvitsisimme hyvän perushällärin, jossa patterit kestävätkin jonkin aikaa.. Mikä olisi hyvä ja toimiva, suositelkaa :)
  4. Dooris-71

    Kokemuksia Quinny Freestyle 3XL / Panther Junior Comfort -rattaista

    Onko kenelläkään kokemuksia Quinny Freestyle 3XL ta Panther Junior Comfort -rattaista? Miten kulkevat maastossa ja millaiset käyttää noin muuten? Plussia ja miinuksia, kiitos;-)
  5. Dooris-71

    Jokusen päivän jatkunut pulauttelu, "vauva" 9kk?

    Osaako joku vinkata, mistä yllättäen alkanut pulauttelu voisi johtua? Pulauttelee alvariinsa, muutoinkin kuin heti ruoan jälkeen, esim. vähän aikaa sitten päikkäreiltä herättyään pariinkin kertaan.. tätä jatkunut nyt viitisen päivää. Aiemmin, edes vauvana, ei ole pulautellut. Mitään...
  6. Dooris-71

    Valkoiset kaulukset, musta neulospaita, miten pestä?

    Kyselen ehkä tyhmiä, mutta miten pesette nämä kauluspaita-neulospaita yhdistelmät? Minulla on kaksikin, joissa valkoiset kaulukset ja värillinen paita, enkä tiedä, pesenkö ne valkoisten vai tummien kanssa... Blondi kun olen :laugh: Miten muut ovat asian ratkaisseet? Tiedoista kiitollinen...
  7. Dooris-71

    Päristely ruokapöydässä, miten eroon?

    Päristely ruokapöydässä vie hermot ihan totaalisesti |O Meidän herra kohta 8kk on alkanut tekemään tuota liki joka aterialla, siinä menee sitten omatkin vaatteet pesuun, väliin on puuroa tukassa ja silmälaseissakin :( Olen koittanut kieltää, keksiä muuta tekemistä tms. mutta herra se...
  8. Dooris-71

    Miksei mausteita/suolaa vauvalle?

    Kaikkialla sanotaan, ettei mausteita tai suolaa vauvanruokaan, mutta mistään en ole lukenyt, että miksei? Meillä kun tuo rakas "pikkuhuligaani" (7,5kk) aina haluaa maistaa sitä ruokaa mitä mekin syömme, viimeksi maistoi esim. chililihapullia, ja kommentti oli; NAM NAM :laugh: Maha ei ainakaan...
  9. Dooris-71

    Mitä joululahjaksi vauvan kummeille?

    Olen miettinyt pääni puhki, mitä kummeille joululahjaksi, vinkkejä otetaan vastaan =) Askarrella kun ei vielä oikein osata (7,5kk), tietty valokuva tms.; jotain pientä olisi kuitenkin kiva antaa, hekin kun ovat nyt jo muistaneet kummipoikaansa useaan otteeseen ja monin eri tavoin =) Tämä...
  10. Dooris-71

    Mistä kivoja "neitivaatteita "6-vuotiaalle?

    Mistä löytyisi kivoja neitimäisempiä vaatteita 6-vuotialle (128cm)? Pitäisi olla kimalletta yms. muttei saisi olla enää mitään "lastenvaatteita"? Näin kummityttö esitti joululahjatoiveensa, kaphalhlit, henkkamaukat yms. kierretty, muttei mistään ole tullut vastaan. Vinkkejä otetaan kiitollisena...
  11. Dooris-71

    Travalle Remu, mikä koko?

    Mikä koko Remun haalarista kannattaisi ostaa vauvalle 7kk, joka kuukausi sitten neuvolassa oli 75cm pitkä? Olisiko 80cm hyvä vai hukkuisiko 86cm:een? ikävä, jos jäisi heti pieneksi, eli onko kovin runsasta kokoa yleensä ottaen? Kiitos kaikille, jotka viitsivät valaista tyhmää;-)
  12. Dooris-71

    Höyrypuhdistin, tekeekö sillä oikeasti mitään?

    Laitoin tämän kysymyksen jo tuonne arki- ja kodinhoito-osioonkin, minne se oikeasti taitaisi kuulua, mutta lisään sen nyt vielä tännekin, jos jolla kulla olisi kokemuksia, eli Auttaako höyrypuhdistin oikeasti siivouksessa? - Kodinhoitohuoneen ja keittiön laatat? - Kivilattiat? - Ikkunat...
  13. Dooris-71

    Höyrypuhdistin, tekeekö sillä oikeasti mitään?

    Auttaako höyrypuhdistin oikeasti siivouksessa? - Kodinhoitohuoneen ja keittiön laatat? - Kivilattiat? - Ikkunat? - Sohvat ja matot? Kenellä kokemuksia? Onko ihan hyödytön vempain? Kaunis kiitos jo ennakkoon kaikille Dooris
  14. Dooris-71

    Kärcher -höyrypuhdistin, kokemuksia

    Olen funtsinut höyrypuhdistimen hankintaa, kiikarissa olisi Kärcher SC 1402. Onko kenelläkään kokemuksia moisesta, eli miten toimii esim. ikkuiden ja kaakeleiden puhdistuksessa? Entä tekstiilit, esim. sohvat tai auton penkit, voiko käyttää moiseen laisinkaan? Kiitos kaikille vastanneille jo...
  15. Dooris-71

    Riisipaperin myynti Tampere?

    Osaako joku sanoa, myykö joku liike Tampereella riisipaperia? Itse olen tilannut aina netistä, mutta kun postikulut ovat saman verran paperikin, olisi kiva, jos sitä saisi jostain oikein kaupastakin :whistle: Kaunis kiitos jo ennakkoon kaikille vastaamaan innostuville =)
  16. Dooris-71

    Hartan Skater S, kokemuksia?

    Millaisia kokemuksia teillä on Hartan Skater S -vaunuista? Miten menevät maastossa / kuoppaisilla sorateillä / lumihangessa ? Ovatko kevyet työntää? Kiikkerät? Kaikista kokemuksista kiitos, tekisi mieli vaihtaa nykyiset kömpelöt nelipyöräiset näihin... Vai olisiko jotain suosituksia moisia...
  17. Dooris-71

    Kevyet isopyöräiset matkarattaat

    Pitäisi löytää kevyet, isopyöräiset (mielellään ilmakumirenkailla) varustetut matkarattaat, joista istuinosan saisi likipitäen makuuasentoonkin. Tietäisikö kukaan hyviä merkkejä?
  18. Dooris-71

    Vauvalle aurinkorasvaa?

    Onko olemassa mitään aurinkorasvaa, jota voi käyttää myös aivan pienellä (2,5kk) vauvalla? Tarkoitus ei todellakaan ole pitää vauvaa auringossa, mutta veneellä ollessa siltä ei voi tyystin välttyäkään.
  19. Dooris-71

    Babyidean Manduca -kantoreppu

    No heippa;-) Onko jolla kulla kokemuksia ja hyviä vinkkejä, miten pienen lapsen jalat laitetaan vauvatukea käytettäessä? Jalat jäävät ilmeisesti repun sisään, mutta missään ei ole hyvää kuvaa, millaisessa asennossa niiden pitäisi olla. Reppu sinällään vaikuttaa erinomaiselta, tämän kun vielä...
  20. Dooris-71

    BabyIdean Ergo

    Osaako joku neuvoa, miten tuon ergon remmit pitäisi laittaa, että siitä saisi parikuiselle sopivan mallin? Tuo mukana tullut vihkonen on blondille liian vaikeaselkoinen, en keksi miten saisin pikkumiehen laitettua siihen mukavaan asentoon :whistle: Kiitos jo ennakkoon kaikille, jotka...

Yhteistyössä