Hakutulokset

  1. TitsuLiina

    Ottaa niin päähän nuo molluskat tytöllä!!!

    Onko kukaan päässyt niistä millään konstilla eroon? Ketuttaa,jos koko kesä menee tuollaiset rumilukset pitkin käsiä ja nähtävästi kasvoillakin :( Ja mistä ihmeestä ne oikein tulevat???? :(
  2. TitsuLiina

    Järvenpää?

    Minkälainen paikka on Järvenpää ajatellen lapsiperhettä? Onko keskusta minkäkokoinen,löytyykö palveluita,entäs puistot,koulut,harrastusmahdollisuudet? Ja mihin kaupunginosaan ET missään nimessä muuttaisi? Miksi? Nyt kaikki tärkeä tieto Järvenpäästä esiin,kiitos! ;)
  3. TitsuLiina

    Molluskat ja miten niistä eroon?

    Onko kellään kokemuksia mistään,millä sais molluskat lapselta pois? Kuopuksellamme (1v) on ilmaantunut niitä käsivarsiin :( Kun aikoinaan muilla lapsillamme oli niitä,meille suositeltiin osterivinokas-kapseleita,mutta ei niistä ollut mitään apua. Sitten ystävä puhui omega 3:n puolesta ja...
  4. TitsuLiina

    Huutiksesta

    Mitähän mahtaa olla kyseessä jos myyjällä on ihan sivutolkulla myynnissä upouutta merkkikamaa? Ymmärtäähän sen että ostat vaikka lapselles ens kesäks sandaalit,mutta eivätpä mahdukaan sitten ja myyt pois,mutta että haalareita,kenkiä yms vimpan päälle kallista kamaa laput kiinni? :/
  5. TitsuLiina

    4-D ultrassa käyneet

    Onko kyseisestä ultrasta saatu sukupuoli-tieto ihan satavarma? Ymmärrän tietty jos vauva on siinä asennossa ettei mitään näy,mutta siis jos asento otollinen,niin onko niin selvä kuva ettei voi erehtyä?
  6. TitsuLiina

    Koko kodin remontti

    Onko kukaan teetättänyt ihan koko kodin remonttia,avaimet käteen-periaattella? Jos,niin miltä firmalta ja paljonko on lysti tullut maksamaan? Ja menikö kaikki suunnitelmien mukaisesti? :)
  7. TitsuLiina

    Harry Potterin ikäsuositus?

    Näkyy tulevan sellainen kohta,mutta mikähän tosiaan on ikäraja :/ En ole itse noita leffoja nähnyt,joten ei aavistustakaan kuinka pelottavia ovat... Kiitos,jos joku tietää!
  8. TitsuLiina

    Pienen aasin askeleet

    Osaisko kukaan kertoa mulle kyseisen laulun sanat? Yritin googlettaa,mutta mistään en löytänyt. =) Kiitos!
  9. TitsuLiina

    Avaimet käteen-talopaketit

    Kuinkas noi jutut menee,onko millään firmalla sellaista,että ihan totta itse ei tarvii muuta kuin osoittaa tontin paikka ja muuttaa sitten valmiiseen? Kun joitain sivuja selaillessa tuli esiin että kuitenkin esim perustukset ja sellaiset ois itse hoidettava? Ja mitä muita kustannuksia tulee...
  10. TitsuLiina

    Asuntokauppa-asioita taas kerran :D

    Asuntokauppoja tehdessänne oletteko maksaneet kiltisti mitä pyydetään vai oletteko tinkineet hinnasta? Jos,niin paljonko olette saaneet hintaa alas? =)
  11. TitsuLiina

    Mäntsälän tai Järvenpään tuntijat!

    Kertokaahan hyviä asuinseutuja lapsiperheelle joko Mäntsälästä tai Järvenpäästä =) Millainen esim on Ohkola tai Kyrölä? Ja kiitoos :flower:
  12. TitsuLiina

    Rivitalo/omakotitalo/erillistalo??????

    Asunnon ostoa suunnitellaan,mutta mikä ihmeen asumismuoto olis paras? :/ Omakotitalon osto pelottais liikaa kaikkine maksuineen ja mitäs jos paikat alkaakin hajoilemaan... Toisaalta olis kiva metelöidä rauhassa ilman seinänaapureita... ;) No mitäs tälläinen erillistalo-asuminen pitää...
  13. TitsuLiina

    Piilareiden käyttäjät!

    Kertokaahan suht uudelle piilareitten käyttäjälle että jos kyseessä on kk-linssit (yötäpäivää-versiot),vaihdatteko linssit kiltisti just kuukauden tultua täyteen ja kaadatteko linssinesteet viemäriin kun pullo on ollut 3 kk avattuna? Kokemuksia kaivataan! :D
  14. TitsuLiina

    Britax Two-Way-Elite

    Onko kokemuksia? Pitäis tytsylle lähteä turvaistuinta ostamaan,vaan onpa tarjonta laaja.. Tuo olis kohtuu edullinen,mutta onko hyvä? Kiitos jos joku viitsis kertoa kokemuksiaan! :D
  15. TitsuLiina

    Peugeot 307 SW

    Oliskos kellään kokemusta sellaisesta autosta? =)
  16. TitsuLiina

    Paljonkohan on kuntalisä Helsingissä?

    Siinäpä tuo kysymys jo tulikin =) Kun en löydä googlettamallakaan mitään... Jospa joku tietäisi,kiitoos =)
  17. TitsuLiina

    Huhuu,pelottavaa... ;)

    Ei hitsi,tilanne on sellainen,että mä olen ihan yksin tällä hetkellä kotona. Vauva nukkuu pihalla,esikoinen on koulussa ja muu perhe on reissussa.(mies ja kaksi lasta) No tällasta sattuu mulle ehkä kerran sadassa vuodessa ja nyt mä oon ihan hukassa kun täällä on niiii hiljaista. Nimittäin äsken...
  18. TitsuLiina

    Oi tätä rauhaa ja hiljaisuutta...

    Meidän poppoosta mies ja kaksi lasta ovat lähteneet reissuun,jäljellä minä,pikkuinen ja koululainen... Hiljaista on juu...vauva nukkuu ja isompi ulkona...aaah...ei sittenkään,arvatkaa mitä tekee tää äiti? Laittaa lastenohjelmat pauhaamaan kakkoselta,että olis edes vähän kotoisampi olo...
  19. TitsuLiina

    Pauhaava sydän...

    Tietääkö kukaan löytyykö Lauri Tähkän biisien sanoja mistään? =)
  20. TitsuLiina

    Paljonko teidän 2.5kk ikäiset nukkuvat vuorokaudessa?

    Kun mä tuossa rupesin jo kummastelemaan,kun meidän tyllerö tuntuu vaan koko ajan nukkuvan. :/ Sitten tänään pistin oikein ylös ajat mitkä oli hereillä ja sain tulokseksi 4 1/2 tuntia :o Eikös se ole aika vähän? Voihan tietty vielä herätäkin tälle iltaa,mutta kuiteskii... Kun ei koskaan oo...

Yhteistyössä