Hakutulokset

  1. R

    pettämisen jälkeen?

    Meidän tarina lyhyesti (jos ette sitä ole seuranneet)... Mies petti minua pitemmän aikaa ja asia selvisi minulle, kun jäi kiinni ettei ollut yötä siellä missä piti. Meillä oli mennyt huonosti jo pitkään... Valheiden kuuntelun jälkeen pistin äijän pihalle. Mies päätti kuitenkin kertoa minulle...
  2. R

    Täällä mä oksennan p...kaa pihalle

    Siis voi olla vaan niin paha olla, että kaikki tulevaisuuden haaveet ja menneisyyden valheet tulee oksennuksena pihalle. Ehkä tää joskus helpottaa...
  3. R

    Miehen tunteettomuus

    Saisikohan sitä jotain järkevää tekstiä kirjoitettua... Jos joku osaisi jotenkin neuvoa, että mihin suuntaan sitä tästä lähtisi. Meidän tilanne on sellainen, että n. puoli vuotta sitten mies kertoi minulle, ettei oikeastaan tunne enää mitään minua kohtaan. Meillä oli silloin ihan...
  4. R

    Aina ritareita tarvitaan...

    ...ratsuinensa auttamaan, heikkoja näin jelpataan ja tilanteita ratkaistaan... JA MITÄ SITTEN? ...haloo, soitto ritarille soi jne.
  5. R

    Meillä alkoi unikoulu

    Viime yönä annoin enää yhden maitoannoksen aamuyöllä ja kun silloinkin joi niin vähän, niin päätin ettei enää maitotarjoilua öisin. Vauvalla siis ikää 8kk ja laiskana olen jatkanut maidon tarjoilua öisinkin. Nukkumaankin mentiin ilman maitopulloa (huusi 45min.). Saapi nähdä koska tulee seuraava...
  6. R

    Mä maksaisin mitä vaan

    jos toi tenava nukkuisi!!!! Kitisee väsymystään kokoajan, muttei nuku! Päiväunet max. 40min. kerralla ja niitä vetelee sitten pitkin päivää. Ei ne yötkään herkkua ole, mutta jos nää päiväunet saisi jollain pitenemään. Vauvalla ikää 8kk. Onko kukaan keksinyt mitään keinoa moiseen ongelmaan. On...
  7. R

    isäkuukauden siirron ilmoittaminen, apua!

    Niinhän se on, että laita "lapsi asialle ja..." Ei ollut sitten tuo meidän isukki hoitanut isäkuukauden siirtämisen ja ajankohdan ilmoittamista ajallaan. Onko kenelläkään kokemusta, että joustaako Kela tällaisessa tilanteessa yhtään. Isäkuukausi olisi tarkoitus pitää heinäkuun alusta alkaen ja...
  8. R

    Miten pettävä mies "oireilee"?

    Kokemuksia?
  9. R

    Miksi mä en saa tota vauvaa nukkumaan?

    Isänsä vaan antaa iltamaidon ja laittaa sen sänkyyn ja sinne nukahtaa... Äsken huusi melkein tunnin, eikä auttanut sängyssä paijailut tai syli... saati että olisi sinne itsekseen jäänyt! Muutenkin yöllä heräilee jatkuvasti, jos olen lähimaillakaan. Isänsä kanssa nukkuu lähes täysiä öitä. Ikää...
  10. R

    kehukaa hyviä meikkejä

    pitäis päivittää meikkipussi... kehukaa hyviä tuotteita.
  11. R

    mikä eläin?

    Tietäiskö joku mikä eläin mahtoi viilettää takapihallamme: Oravan kokoinen, mahan alla näkyi valkoista, selkä ruskea ja häntä musta??? Häntä oli ohuempi kun oravalla, mutta sellainen pitkä ja karvainen...
  12. R

    äitiyspakkauksen makuupussiin nukkumaan?

    onko kukaan käyttänyt äitiyspakkauksen makuupussia yöunilla nukkumisessa pinnasängyssä? meillä on niin levotonta tuo nukahtaminen, että jos jollain saisi vähän "rajattua" riehumista ja kääntyilyä... tavallinen unipussi ei tunnu auttavan. onko siinä sellainen vaara, että pieni "hukkuu" sinne...
  13. R

    lahjaideoita 7-vuotiaalle pojalle

    Auttakaa... pitäis keksiä 7-vuotta täyttävällä kummipojalle lahja.
  14. R

    parhaat lastenvaatemerkit ja ostopaikat???

    Mistä ostatte lapsille käyttövaatteita ja onko teillä jotain suosikkimerkkejä, jotka on käytössä hyviksi havaittu? Mitä kannattaa välttää?
  15. R

    että mua ottaa päähän noi isovanhemmat

    Niin ihanaa ja upeeta kun se onkin, että osallistuvat... MUTTA hermo menee kun eivät lähde kulumallakaan ja aina kun selkänsä kääntää on rätti kädessä tai roskien vienti tms... eikä täällä tosiaankaan ole sekaista tai likaista että siksi pitäisi. Olen moneen otteeseen sanonut, että lapsia saa...
  16. R

    alapään karvakysymys

    tuosta sheivausketjusta tuli mieleen, että mitenkäs te rakkaat kanssasisaret siistitte tuon alakerran?
  17. R

    mihin asti kaupat on tänään auki?

    siis isommat, cittari yms.???
  18. R

    rakennekynsiä, kuka haluaisi

    jos kaverisi laittaisi halvalla, niin haluaisitko rakennekynnet tai geelivahvistuksen omiin kynsiin? suunnittelen koulutuksen ja välineiden hankkimista...
  19. R

    vauva ja 3v samaan huoneeseen?

    Kokemuksia 3-vuotiaan ja 6kk ikäisen vauvan sopimisesta samaan huoneeseen nukkumaan...???
  20. R

    paljonko maitoa päivässä 6kk?

    Kertokaahan paljonko sitä maitoa pitäisi päivässä saada 6kk:n ikäisen vauvelin? Korviketta menee pääasiassa, tissittely alkaa olla hiipumaan päin... paitsi öisin |O .

Yhteistyössä