Hakutulokset

  1. P

    Dipper

    :p :p löysin takin taskusta kaksi banaanin makuista dipperiä! Suurinta herkkua karkeista.. king kongin päiden lisäksi! :p
  2. P

    Mikä ajo-oikeus ajokortissasi?

    Noista kirjallisten kyselystä tuli mieleen.. itselläni on ABEC ja ton pikku E:n sain maksamalla, muut olen ajanut..
  3. P

    Työt haittaa palstailua :)

    On tämä hommaa, kun töissä niin kiire ettei jouda palstailemaan! :D
  4. P

    Vesijuoksuvyö

    Mennään tänään taas uimaan, meillä on 4 vuotiaalla pojalla oma vyö, aikuisten malli joka kannattelee pojan kokonaan. Onko muilla kokemusta? Meillä poika on ihan ikionnellinen tästä! Ja onhan se helpompaa minullekkin. Viimeviikonloppu oltiin Katinkullassa kylpylässä niin siellä meni meidän isojen...
  5. P

    Tää menis nyt nukkumaan

    voih, :headwall: :headwall: missäs välissä tää aika taas meni?? Pakko mennä että jaksaa aamulla töihin... :wave: :wave:
  6. P

    G moneltako heräät aamulla / herätys yöllä

    ..ja vielä täällä notkut.. eli moneko aikaan on noustava, kun jahka ehdit nukkumaan? Itselläni töihin herätys klo 6.35 ja ei millään saa aikaiseksi mennä nukumaan!
  7. P

    Öitä!

    Nyt on pakko mennä nukkumaan! :headwall: mä en pääse tästä eroon millään vaan jumitan kokoajan! Hyvää yötä!! :wave:
  8. P

    Pakko mennä koneelta pois

    :wave: tytön tietokone aika alkaa, tunnin päästä taas täällä taas! (jäin siis taas kerrasta koukkuun tähän palstailuun!! )
  9. P

    Koiraihmiset PINO!

    Laittakaapas tänne yhdelle koirakuumeiselle pino, mitä rotua koirasi on? Itselläni siis vasta haaveissa koira.. :heart:
  10. P

    Täitä ripsissä

    Huomenna pitää mennä lääkäriin, sillä nelivuotiaalla oli viimeviikolla täitä päässä ja sain ne pois nix shampoolla ja tiuhalla seulalla. Tänään iltasatua lukiessani tajusin että pojan ripsissä on täin munia!!! Ihan reilusti, ei muutamia.. Ei niitä mitenkään pois saanut, ja siksi mentävä...
  11. P

    Hei kaikki vanhat ja uudet!

    En taida muistaa milloin olen viimeksi täällä ollut!! Mitäs tänne kuuluu??
  12. P

    Pullosta vieroitus..

    Nyt se sitten olisi edessä meillä, siis tuttipullon pois ottaminen.. Poju on 1v8kk, ja juo iltavellin nukkumaan mennessä pullosta ja maitoa hoidossa päiväunille mennessä.. Olen antanut sen olla kun oli hoitoon meno, niin ajattelin että on jotain turvallista tuttua sinne, ja nyt alkaa olla hoitoa...
  13. P

    Sterilisaatiosta kysyn..

    Millainen se on niinkuin toimenpiteenä? Onko ollut vaikeaa sen jälkeen, siis onko kipuja tms. Miten helposti lääkärit suostui siihen, meillä täällä pienellä paikkakunnalla saa varmaan rukoilla puoltoa. Olen ajatellut että teettäisin sen, kierukka, kapsetlit pillerit ja laastari ei passanneet, ja...
  14. P

    Miten menee?

    Moi vaan, mitenkä täällä menee? En pääse nettiin kuin arkisin virka-aikaan, ja innolla luen mitä iltaisin olette tänne kirjoittaneet.. Mitenkä se ilta meni eilen? Minä sain itseäni pidettyä kurissa ja olin ihan terveellisellä linjalla.. Mut taas uusi päivä edessä ja itsekuri kasvaa.. tein ihan...

Yhteistyössä