Hakutulokset

  1. Winnie the Pooh

    Lapsityövoiman käyttöä leikin varjolla

    http://www.aijaa.com/v.php?=1020403.jpg Tiedättekö tämän leikin?! Taitellaan paperista tällanen. Jokainen vuorollaan sanoo jonku luvun, tätä vekotinta vemputellaan sen mukaan ja sitten valitaan joku kuva ja kuvan takaa löytyy joku juttu...se nyt voi olla mitä tahansa, mutta minä vasta idean...
  2. Winnie the Pooh

    Talonsa joskus myyneet!

    Kannattaako myydä välittäjän kautta vai yksityisesti? Hyviä ja huonoja puolia? Kun tehdään arvio, täytyykö hinnan olla sitten tismalleen se (mikä talon todellinen arvo on) vai kuin?
  3. Winnie the Pooh

    *saako tänne tällasia kuvia laittaa...?* (kuiskaa)

    *viittaa profiiliin :xmas: *
  4. Winnie the Pooh

    Kestävä elämäntapa

    Toistamiseen kysyn: kukakohan on kerhon perustaja?
  5. Winnie the Pooh

    Juhannuksesta -6kg!!

    :o ...ja oon syöny ku pikku possu. :ashamed: Kiva kiva! :D *kai se on tämä imetys*
  6. Winnie the Pooh

    Kerho-onkelmia...

    Täällä on olemassa joku kierrätys(yks aiheista)-kerho...kuinka voisin päästä sinne? Mistä tiedän kuka on minkäkin kerhon perustaja ja ketä tässä nyt huhuilisin, et mahtuuko mukaan...!? :whistle: :saint:
  7. Winnie the Pooh

    Ollaanko meillä kovin aikaisessa vai?

    Poika 7½kk nousi eilen eka kertaa puuta vasten ja enää ei sitten muuta teekään...! Ylös, alas, ylös, alas...ja seisoo siinä vaikka kuin. Pätkiikö mulla vai miten minusta tuntuu et tämä on aika aikaista? :ashamed:
  8. Winnie the Pooh

    Saapasjalkakissan luona viime yönä...

    olimme, koko perheen voimin. B) Oli kiva käydä! Varsinkin se metsä teidän ympärillä, jossa kasvoi talon kokoisia keksipaketteja...se oli uskomattoman hieno!! :xmas: :xmas:
  9. Winnie the Pooh

    Ketään kestoilijaa paikalla??? Kysyn täältä, tuolla kerhon puolella niin hiljaista...help!!

    Loppuiko meidän kestoilut näin lyhyeen?? :o Tänään siis eka päivän ollut kestot muksuilla ja molemmilla nyt peput punaisina ja kipeinä?!??! :o :o :'( Eiiiiiiiiiii! Mikä tässä on mennyt pieleen??? Kertiksillä ei ole ollut peppuongelmia koskaan. *hakkaa päätään seinään*
  10. Winnie the Pooh

    Mistä saa teepuuöljyä?

    :snotty:
  11. Winnie the Pooh

    Mikä vaatekoko (aikuiselle naiselle) on mielestäsi keskiverto-koko, mikä pieni, mikä suuri, mikä waltava?

    :xmas: Enkä nyt tarkoita ässää, ämmää enkä ällää, vaan ihan numeroina! Enkä tarkoita sitä, mikä SINULLE olisi suuri tai pieni...lähinnä metsästän nyt sellaisia mielikuvia!
  12. Winnie the Pooh

    Etsintäkuulutus!

    Mihin on kadonnut Yainaba? :attn: Hänellä oli irc-galleriassakin joskus kuvia, kävin aina kuolaamassa niitä kaikenlaisia luomuksia, mitä hän sai aikaan...*tahtoo tahtoo nähdä taaaas* :attn:
  13. Winnie the Pooh

    Tällasen hurrautin...!*sis.kuvan*

    :snotty: Poika aloitti tänään eskarin ja sinne pitää olla omat pienet, renksulliset tyynyt kaikille. No, tein sitten tällasen hänelle ja saa sen huomenna sinne viedä...poika tykkäs kovasti! :xmas: Kai tuo sitten on ihan jees...pehmeä se ainakin on!! http://www.aijaa.com/v.php?i=888488.jpg
  14. Winnie the Pooh

    Ähh...

    *huokaus*
  15. Winnie the Pooh

    ,:**:,:**:,:**:,:**:,

    Nyt on ihan pakko mennä...
  16. Winnie the Pooh

    Kumpaan sinulla on läheisemmät välit: äitiin vai anoppiin?

    Itse pystyn puhumaan anopille aroistakin asioista, äidilleni en. Toki äitikin on kuitenkin tärkeä minulle, vaikkei ihan yksiin aina menekään...
  17. Winnie the Pooh

    Tuo liberon paketti, jonka saa kun liittyy kerhoon...

    oli minusta tosi kiva! :xmas: Sai kyllä hyvän mielen pitkäksi aikaa.
  18. Winnie the Pooh

    Kerrotko äidillesi kaiken?

    Tuli vaan mieleen tällanen...itse olen melko avoin omalle äidille, mutta en ihan kaikkea kerro. Siis esim. raha-asiat on sellasia, mitä en kerro. Viimeksi eilen äiti kysyi, paljonko olemme saaneet, kun olemme vähän myyneet ylimääräistä huushollistamme...en alkanut siihen vastaamaan! Sanoin vain...
  19. Winnie the Pooh

    Saapasjalkakissa!

    Olet raskaana!! :D Mennyt multa ihan ohi...hurjan paljon onnea!! :hug: (ei sillä että kukaan tuttu oisin, mutta palstatuttu kumminkin, ainakin sinä minulle B) )
  20. Winnie the Pooh

    Miten tonne profiiliin saa...

    niinku enemmänki tavaraa? :whistle: *tahtoo lisätä hymiöitä ja kaikkea krääsää*

Yhteistyössä