Hakutulokset

  1. Minttuliina

    Kaksi ihanaa maatiaisneitoa kotia vailla!

    Pistetääs tännekin jos täältä löytyis kissojen etsijöitä. Eli annetaan kaksi narttu kissaa allergian vuoksi hyvään kotiin. Toinen kissa on n.5-vuotias ja täysin valkoinen ja toinen n.4-vuotias värikäs neito. Kummatkin ovat leikattuja. Kissat asustaa Oulussa. Jos jollain kiinnostaa niin...
  2. Minttuliina

    Suositelkaas sisarrusrattaita!

    Elikkäs nyt olis edessä päin sisarrusrattaiden hommaaminen,mutta mitkä olisi hyvät? Ainoat kriteerit ovat:ei kovin hintavia,pitää mennä pieneen tilaan,pitää olla iso tavarakori koska kauppa reissut tehdään rattailla,ja vielä semmonen että pitää olla hyvät niin vauvalle kuin 2-vuotiaalle...
  3. Minttuliina

    Mam Earth-kantoliina minkälainen?

    Kertokaahan kokemuksia tuosta kantoliinasta,onko hyvä ihan vastasyntyneellä,entä onko helppo laittaa? Nyt sais halvalla ja mulla ei ole minkäänlaista kokemusta nuista kantoliinoista,mutta haluaisin seuraavan kanssa kokeilla.
  4. Minttuliina

    Neuvolassa käynti toisella paikkakunnalla,onko mahdollista?

    Laitetaan tämä tännekin puolelle kun tällä enemmän väkeä liikkuu. Onko kukaan käynyt raskaus aikana toisella paikkakunnalla neuvolassa ja rakenneultrassa,tai onko semmonen edes mahdollista? Mulla saattaa olla luvassa työhommia toisellapaikkakunalla ja tämän aikana olisi rakenneultra ja yksi...
  5. Minttuliina

    Neuvolakäynti toisella paikkakunnalla?

    Onko kukaan käynyt toisella paikkakunnalla neuvolassa ja rakenneultrassa,tai onko semmonen edes mahdollista? Mulla saattaa olla luvassa työhommia toisellapaikkakunalla ja tämän aikana olisi rakenneultra ja yksi neuvolakäynti,olisikohan mitään mahiksia käydä ne siellä toisella paikalla? koska...
  6. Minttuliina

    Osaiskohan joku auttaa mua?

    Eilen aamulla kun heräsin ja taapero tuli kömpiin mun mahan päältä ja sitten humasin kun melkein puolimahaa oli kovettunu,oikealle puolelle mahaa tuli semmonen kova möhkäle ja kun veti mahan sisään niin vasen puoli meni ihan lommolle ja oikea puoli pullotti isona ja tämä möhkäle yletty navan...
  7. Minttuliina

    Autatko minua äänestämään äitilleni matkan?

    Haluatko auttaa minua äänestämällä äitilleni unelmien matkan? Äitini on yksinhuoltaja ja aina huolehtunut muista olisi mukava jos vihdoin voisi ajatella vain itseään ja hemmottelua etelän lämmössä. Äitini ei ole aikaisemmin päässyt ulkomaille (paitsi ruotsi ja venäjä)ja nyt olis hyvä...
  8. Minttuliina

    Mummoille äitienpäivälahja???

    Autakaahan minua ystävät hyvät kun pää lyö tyhjää. mitä vois kehitellä mummoille lahjaksi?jotain sellaista mikä liittyy lapseen tai missä lapsi voisi olla mukana tekemässä ja ikää on 1v5kk? Eikä mitään kovin kallista.
  9. Minttuliina

    vakuutuksen korvaukset

    Korvaako lapsen vakuutus KAIKKI lääkärissä käynnit? Meillä korvatulehdusta epäilen taas ja vajaa kaksi viikkoa sitten käytiin lääkärissä, ei onneks sillon ollu.. Ja nyt oon viemässä lasta taas. Pitääkö vakuutusyhtiö mua ihan sekopäänä kun jatkuvasti kiikutan lasta lääkäriin?
  10. Minttuliina

    kivat villapuku

    Jesper Junior mainosti villapukuja -50%, kävin myyrmannissa kattomassa muttei siellä enää ollu jokuin jokunen, nekin vaaleenpunaisia. Meillä olis tarvetta 90cm ensi talveksi, mistähän mahtais löytyy?? Tuo ovh oli n. 48?, eli melkoisesti, niin siitä tuo ale jo tuntuu..
  11. Minttuliina

    kasvu 1v ---> 2v

    Poikani oli 1 vuotiaana 75cm pitkä, täytti lokakuussa 1v. Tasaisesti -1 käyrällä kasvaa. Mitenköhän paljon vois kasvaa vuodessa? Mietin toppapuvun ostoa jo seuraavalle talvelle, jääkö 86cm heti pieneksi, mutta 92cm pyörii päällä? Nyt on puku 74cm ja 80cm myös. Auttakaahan antamalla vinkkejä...
  12. Minttuliina

    Maitoallergiaako???

    Meidän typy on miltei vuosikas ja imetin häntä reilut 11kk, eli nyt ollaan vajaa kuukausi menty vastikkeella. Annoin aluksi, siis imetyksen päätyttyä tavallista maitoa, josta peppu helahti kirkuvan punaiseksi. Muuta oiretta ei tullut, ei siis mitään vatsavaivoja tms. Tästä päättelin ettei maito...

Yhteistyössä