Hakutulokset

  1. T

    Mä kannan ton ukon tänään lääkäriin jos ei suosiolla lähde....

    Jukoliste kun yskinyt jo kk ja yötkin menee yskiessä ja kukaan ei saa nukkua. |O |O |O |O "ei mulla mikään ole,normaalia kesäyskää".Pakkohan tuohon on jotain keksiä,pakotan sen lääkäriin. :ashamed:
  2. T

    Mistä sen tietää mikä on normi määrä menkkavuotoa?

    Kun mullakin on niin sairaan runsaat että koko ajan rätin vaihtoa niin mistä sen voi päätellä että on liian runsaat jne?kyllä minä olen ainakin menkkojen aikana välillä jäässä ja välillä taas hiki valuu.Yleensä hikoilen runsaasti ja janottaa hulluna. :/ Mä joudun tunnin välein vaihtaan aina...
  3. T

    Tänään ollut painajaistakin pahempi päivä,sain sellaisen puhelun

    mitä en todellakaan ole odottanut. :'( :'( :'( On niin pitkä tarina että en jaksa kirjoittaa nyt sitä,mutta vieläkin olen järkyttynyt. :ashamed: Kumpa joku ymmärtäis minua. :/
  4. T

    Keittiönoita!

    Laitoin postia. =)
  5. T

    Aikaista huomenta!

    Täällä risainen yö takana,vauvalla yskä ja miehellä myös. :/ Onkohan nyt jotain yskää liikeellä vai mitä?
  6. T

    Sauna on sellainen paikka missä kuulee noita totuuksia...

    Käytiin saunassa ja poika tuumas kun oltiin suihkussa että äiti onko sulla vauva mahassa kun on niin jätti suuri maha?sanoin että ei todellakaan.Poika meitti hetken ja tuumas että no sen on pakko olla sitten läskiä. :ashamed:
  7. T

    Tää olo on niin syvältä(valitusta)....

    Miksi mulla on menkat viikon välein?nytkin alaselkää polttaa niin vietävästi. |O |O :ashamed: .Mulla on joka imetyskerralla tämmöiset kierrot ja kun imetyksen lopettaa niin normalisoituu väluittömästi.Imetystä en tahdo viel lopettaa. :/
  8. T

    Mä lähden tästä sitten petiin,öitä kaikille!

    Ja muistakaa olla kiltisti ja ei sitten mitään höpö juttuja. :whistle: :D Kauniita unia! :wave: :wave: :wave:
  9. T

    Millä lähtee mustikka käsistä???

    Ahistaa kun sormet on ihan siniset ja yrittänyt pestä vaikka ja millä aineella. :kieh: Ja edelleen vaan on siniset.
  10. T

    Olisko jollain myydä mulle stepperiä?

    Pitäs aloittaa kuntoilu ja olis kiva kokeilla steppariä. ;)
  11. T

    Olenko turhaan huolissaan ja vauhkoonko taas ihan turhaan?

    Kaikkee sitä tuleekin kiinnitettyä huomionsa kun vauvaa imettää. :ashamed: Tässä nyt muutaman päivän ajan kun tyttö on rinnalla samalla kuuluu vähän väliä sellainen niinkuin äänekäs huokaus tai miten sen nyt sanoisin. :ashamed: Siis se ei keskeytä syömistä vaan äännähtää silleen niinku hengittäs...
  12. T

    Hampaiden puhkeamisesta...

    Voiko vaikuttaa vauvaan silleen että ei kunnolla ala tissiä imemään? :/ kiinteet menee joten kuten tappelulla,mutta tissiä vaan öisin kunnolla huolii.Ikeniä hankaa hullun raivolla ja vähän lämpöäkin on.
  13. T

    Hyvää yötä!!!

    Nyt on laulut laulettu ja naurut naurettu tälle iltaa minun osaltani. :D Nyt nukkumaan että pipi paranee.Öitä! :wave: :wave:
  14. T

    Räpätitirällä.....

    heitin sua yyllä. :D
  15. T

    Viskatkaa mulle joku särkylääke!

    Päähän koskee ja ukko veti aamulla viimeisen särkylääkkeen. |O Täytyy aamulla heti rynnätä apteekkiin. :/ Kunhan ei vain taas äitys migreeniksi.
  16. T

    Paperi meinaa loppua kun piirtävät äitistä kuvia

    meinaan rintavarustuksen kohdalta. :D Tyttö 4v. ja poika 5½v. piirtää kilpaa kuvaa minusta ja mun isoista tisseistä. :laugh: Kuulemma ne ei mahdu kuvaan. :snotty:
  17. T

    Ihania noi tenavat....

    Oltiin tänään mustikassa ja hetken päästä tyttö 3½v. tyttö kysyi että "äiti,mitä me muuten kerätään?"tuumasin että koitappa arvata. :)
  18. T

    Paljonko kantsii pyytäää mustikoista?

    Eli olis halukkaita ostamaan mustikoita ja nyt pitäs tietää että paljonko 10 litrasta mustikoita pyytäs? :/ mikä olis kohtuu summa teidän mielestä? :)
  19. T

    Mitä syitä voi olla armottomaan väsymiseen?

    Tätä on jatkunut jo toista kuukautta.Nukun sellaiset 8-9 tunnin unet,mutta silti vain väsyttää.Oikein silmiä kirvelee tää väsymys. :/ Päikkärit vain pahentaa. :whistle: Yöllä kyllä pitää pari kertaa herätä kun vauvaa pitää imettää.Raskaana en ole,joten se ei ainakaan syynä ole. :/
  20. T

    Huoh,saimpas leivottua kunhan vain jakso aloittaa....

    Jääkaapissa odottaa täytekakku,unelmatorttu, ja mustikkapiirakka. :p :p

Yhteistyössä