Hakutulokset

  1. T

    oviskipu

    mites se meni eli kun on ovis kipu niin silloinko pitäisi pupuilla vai onko se jo silloin ohi?mulla on kyllä kestänyt tää oviskipu jo kolme päivää niin mikähän on se oikea pupuilu päivä?
  2. T

    Kirjeystäviä

    Olen 24-vuotias esikoista odottava,hakusessa ois vertaistukea lapsiperheen arkeen ja jakamaan muitakin asioita. Ajattelin elvyttää nuoruudessa unohtamaani etanapostailua,tuntuu et kirjottamalla on helpompi itseään ilmaista. Sydäntä lähellä on koirat,lukeminen,perhe,ystävät ja musiikki. Laitahan...
  3. T

    Ajatteleeko isit siten, että...

    ...jos vaimo on kotona eikä lähde minnekään, niin niillä on oikeus mennä. Ja jos vaimolla ei ole menoja/paikkaa minne mennä edes joskus, niin silloin mies voi mennä milloin vaan. Siis vähän niinku siten, ettei kahdestaan (+lapset) ole järkeä olla kotona..?
  4. T

    Ostajan opas

    Onko kenellakaan ylimaaraista Painonvartojoiden ostajan opasta (jossa on pisteytettyna tavallisimmat elintarvikkeet). Ko. opasta ei voi tilata netista, vaan se pitaa hakea laihdutusryhmasta. Laihdutusryhmaan en ole menossa, mutta oppaan haluaisin. Jos jollakulla on ylimaarainen, voisin ostaa.
  5. T

    kakku

    2- vuotiaan synttärit lähenee ja olen tekemässä pyöreän n. 5 munan kakun. Nyt kaipaisin vinkkejä mitä väliin, päälle ajattelin suklaakuorrutusta ja reunoille kermavaahtopursotukset. mutta en ole koskaan tehny suklaa kuorrutetta kakun päälle voitteko auttaa miten tehdään ja antakaa myös vinkkejä...
  6. T

    Hirvenliha!!

    Kaipaisin erilaisia ruoka ohjeita hirvenlihasta kun sitä on pakkanen pullollaan ja ainainen käristys tulee korvista ulos.Osa on myös jauhettu jauhelihaksi ja fileistä tehty pihvejä. Eli jotain pata ym.. ohjeita kaipaisin!

Yhteistyössä