Hakutulokset

  1. T

    Muita lesbo/bi-äitejä?

    Tämä seksi-osio ei lienee paras mahdollinen tälle aloitukselle, mutta vaikuttaa siltä että täällä meitä sateenkaari-ihmisiä ainakin jonkin verran pyörii :) Niin, onko meitä täällä muita? Ehkä jopa naisista kiinnostuneita _sinkku_äitejä... ;) Olisi kiva vaihtaa ajatuksia, ja ehkä jopa elvyttää...
  2. T

    Te, joiden lapsella oli koliikki

    Oletteko huomanneet että koliikki olisi vaikuttanut stressinsietokykyynne jollain tavalla? Siis myöhemmässä vaiheessa,vuosia koliikin jälkeen? Mieheni kanssa huomasimme eilen sellaista jota emme tienneet itsessämme olevan... Tuttavapariskunta tuli käymään, ja heillä kuukauden ikäinen vauva...
  3. T

    Poets of the fall...

    ...on niiiiiin pirun hyvä! Saa ihon kananlihalle. *kuulokkeet päässä fiilistelee* B)
  4. T

    Auttakaas ny...

    ...ja pistäkää mut nukkuu. *koneella silmät ristissä kököttäjä* :xmas:
  5. T

    Aaaaaaah.... Päivä yksin!!! :D

    Vaikka tuo mies ja tyttö maailman ihanimpia ovatkin, on se yksinolokin välillä poikaa! Lähtivät käymään maalla, ja mulla on koko päivä vaan ITSELLE! Suunnitelmissa: *Hyvää musaa *Kavereilla vierailua *Edelliseen yhdistyy pyöräily *Telkkarista OMIEN ohjemien töllötystä *Koneella...
  6. T

    Tupakoinnin lopettaminen; sairastelu sen jälkeen...?

    Onkos täällä muita jotka ovat hiljattain lopettaneet tupakoinnin? Itse olen ollut savuton 5kk (taputukset olkapäälle :) ) mutta olen ollut lopettamisen jälkeen 3 kertaa flunssassa... Joka kerta yskät menee ihan hirveiksi, tuntuu että keuhkot räjähtää ja tauti pitkittyy aina yskän takia...
  7. T

    Sarvikuonon käyttäjät hoi!!!

    Te, jotka huuhtelette nenukkianne sillä sellaisella sinisellä/punaisella töttöröllä, antakaas vähän apuja... Oon hukannut tekniikan. Ennen huuhtelu sujui oikein mukavasti, mut nyt, kauheen flunssan kourissa, huuhtelut on ihan hirveitä kun suolavesi valuu nieluun ja yökkä tulee :x Onks kyse nyt...
  8. T

    Tyttöjen välinen ystävyys :P

    MUISTUTUS! Kerhot osioon perustettu kerho tytöille jotka tykkää (myös/vain) tytöistä! Yv:tä Siepparille ni pääset mukaan! Sinne kaikki siis :wave:
  9. T

    Voi herrajee!!!!! 4-vuotias...

    Nyt on joku hirvee uhmakausi menossa |O Tässä nyt viimeisimmät (tän päivän) rutkutuksen aiheet: *En laita pipoa ku se tippuu silmille (--> huutoa & kiukkua) *Tääl haisee pieru, mä en voi nukkuu (--> huutoa & kiukkua) *Mun pimppi haisee, mä en voi nukkua (--> huutoa & kiukkua) *En laita...
  10. T

    Muilla flunssaa?

    Tyttö 4vee yskii, räkä lentää ja lämpöä. Onkohan tämä pitkäänkin kestävää sorttia... :snotty: Töissä KAIKKI kipeitä ja hommat kaatuu niskaan... Minkäs teet kun pieni tarvii hoitoa ja syliä... :ashamed:

Yhteistyössä