Hakutulokset

  1. E

    kokemuksia Profylacista

    Meidän pikkuinen (4 kk) neiti on ollut ripulilla jo kaksi viikkoa ja eilen saatiin lääkäriltä resepti tuohon Profylaciin. Epäilevät siis maitoallergiaa. Yö meni oikein hyvin ja tyttö jopa suostui juomaan tuota profylacia. Miten kauan aikaa menee kunnes ripuli rauhoittuu? Nyt nimittäin yön aikana...
  2. E

    hyvä muffinssiohje

    meinasin tuon pikkuprinsessan kanssa leipoa muffinsseja, mutta mikäs olisi hyvä muffinssiohje? perustarvikkeet löytyy kaapista =)
  3. E

    Apua tummiin silmänalusiin!

    Mikä auttaisi tummiin silmänalusiin? Siis en tarkoita nyt mitään peitevoidetta vaan ihan jotain "silmäympärys voidetta" tms. Onko kenelläkään hyvää neuvoa, mistä olisi apua.
  4. E

    kestoilu kerho

    tahtoisin mukaan tuohon kestoilu kerhoon, mut en tiedä sitä salasanaa, että pääsisin hakemaan kerhon jäsenyyttä. Autatteko minua, kiitos. =)
  5. E

    Milloin vauva saa istua?

    Eli milloinka vauvaa saa "istuttaa" esim. sylissä? Kun meidän kolmekuinen tyttömme ei enää millään viihdy sitterissä tai leikkimatolla vaa syliin ja nimenomaan istumaan pitää päästä. Siis vauva ihan itse "nostaa" itseään istumaan. Mutta saakos noin pieni vielä istua tuettunakaan? Siis nyt en...
  6. E

    Vauvan "nuha"

    Onko normaalia, että pienelle vauvalla on monta kuukautta kestävä nuha? Tai siis ei oo varsinainen nuha, vaan aina yöllä vauvan nenä menee tukkoon ja nenä-friidalla pitää nenä puhdistaa joka ikinen aamuyö, kun ei vauva voi muuten syödä ollenkaan. Ja nyt siis kyse 3 kk ikäisestä vauvasta, jolla...
  7. E

    Gluteiiniton mudcake?

    Leipojilta apua pyytelen, onnistuuko tuollainen mudcake tehdä gluteiinittomista jauhoista? Synttärit tulossa ja vieraissa on muutama keliakiasta kärsivä, joten leipomisapua kaipailen =)
  8. E

    Mistä edulliset kaksotenrattaat?

    No siinäpä se asia tulikin lyhykäisyydessään. Eli siis mistä voisi etsiä edullisia kaksostenrattaita? Lastentarvikeliikkeessä olen käynyt, mutta en millään raaskisi laittaa yli 500 e ko rattaisiin.... Onko netissä jotain edullisempaa paikkaa ostaa?
  9. E

    reimatecín välikausi puku - hinta-apua?

    Niin, elikäs paljonko voisin kirppiksellä pyytyy kaksiosaisesta (takki ja housut) reimatecin välikausipuvusta? On siisti ja hyväkuntoinen, mutta ei enää mahdu meidän tytsylle. Eli siis paljonko käytetystä puvusta voi pyytää?
  10. E

    Nimeksi tuli Moona Ada Anniina

    Ristiäiset meni hienosti ja neiti sai nimen Moona Ada Anniina. :heart:
  11. E

    Vauvan kylmät kädet?

    Nyt varmaan taas ihan multityhmä kysymys, mutta miksi vauvani kädet ovat tosi kylmät? Siis ihan sisätiloissa ollessakin. Vauvalla on ihan hyvin päällä, body, sukkahousut ja potkuhousut, joten ei pitäisi olla kylmä, eikä siis ole yhtään sen oloinen, että olisi kylmä. Muuten iho on ihan lämmin...
  12. E

    apua kinuskikakun tekoon

    hei hoi, auttakee! kinuskikakun meinasin tehdä, mutta heti tuli ongelma... (en siis ole mikään leipuri ihminen ollenkaan) =) Eli kun teen sen kinuskikuorrutteen, niin mitä mä teen väärin, kun se kuorrute "imeytyy" siihen kakkun, vaikka pitäs jäädä siihen päälle sellaiseksi kauniiksi...
  13. E

    vyöhyketerapiasta apua koliikkiin?

    Heips! Kertokaahan kokemuksia, onko vyöhyketerapiasta ollut apua vauvan koliikkivaivoihin? Meidän pieni prinsessa (ikä 1 kk) nimittäin kärsii koliikista ja joka ilta klo 22 alkaa ihan mahdoton huuto, joka kestää aina pitkälle aamuyöhön. Ollaan kokeiltu cuplatonia ja rela tippoja ja jekovitit...
  14. E

    runoja ristiäiskutsuun

    Laittakaahan kaikki ihania runoja, joita voisi laittaa ristiäiskutsuun. =) :heart: :flower:
  15. E

    nuhainen vauva ulos päiväunille?

    Voinko viedä nuhaisen (EI kuumetta) vauvan ulos vaunuissa päiväunille? Pakkasta on n. 2 astetta. Vauvalla on ikää vasta 3 viikkoa, joten siksi tässä hieman epäröin. Joten auttakaa viisaammat minua. Kiitokset. :flower:
  16. E

    Miten saan taaperon nukkumaan?

    Nyt viisaat palstalaiset, apua tarvitaan kipeästi. Minulla on siis 1v8kk taapero tyttö ja viikon vanha tyttövauva. Ja ongelma on se, että rakas taaperoni ei suostu käymään illalla nukkumaan ollenkaan. Vieressä pitää nukuttaa ja eilenkin illalla tähän nukuttamiseen meni aikaa 3 tuntia. Ja...
  17. E

    Vihdoin pieni tyttövauva on syntynyt! =)

    Onnellisena jaan ilouutisen, että kauan odotettu rakas tyttövauvamme on syntyi 1.1.2009. Painoa 4 kg ja pituutta 52,5 cm. Lasketusta ajasta mentiin siis yli reilu viikko =) Pirteä tyttö ja maito maistuu! =) :heart: :hug:
  18. E

    rv 38+5, jokohan syntyisi...

    Aikamoista suppailua ollut nyt illalla ja vauvakin myllää tavallista enemmän... Jokohan mahtaisi saada pian nyytin kainaloon? :heart:
  19. E

    Saapi poistaa, jäsenhakemus onnistui, kiitokset avusta

    Siis haluaisin jäseneksi tuohon pidetään huolta kerhoon, mutta miten se jäsenyyden hakeminen tapahtuu? Kun menen tuohon kerhon etusivulle niin tarvitseeko se sen salasanan jäsenyyttä hakiessa? Olen klikannut tuota "hae jäsenyyttä" kohtaa, mutta mitään ei tapahdu ts. mitään uutta sivua ei aukea...
  20. E

    PELIKAVERIA

    vaille taas olen =) Löytyisikö jotain helppoa ja kivaa huonepeliä illlan iloksi =)

Yhteistyössä