Hakutulokset

  1. A

    Kuinka typerä "uskallat" olla?

    Hauskuutan joskus meidän murkkuja esittämällä esim. "balettia", kysyen pääsisinköhän pähkinänsärkijän rooliin vielä? Tai laulan oopperaa tai esitän räppiä. Kyllä on sitten hauskaa ja halpaa huvia. Lapsiakin naurattaa, mieskun ei koskaan kykene moiseen iloitteluun. Onkos ketään yhtä tyhmää? B)
  2. A

    Kirppis Itä-Pakilassa 11.5 klo 9.30-12

    Kirpputori Helsingin Itä-Pakilassa asukaspuisto Etupellossa (Etupellontie 8) perjantaina 11.5 klo 9.30-12
  3. A

    kasvaako folli vielä pregnylin piston jälkeen?

    Siinä se tuli :) Eli kasvattaako ja kypsyttääkö pregnyl follin loppuun, vai tyrehtyykö kasvu ja vain irtoaminen tapahtuu? :ashamed:
  4. A

    korvakierre ja kelan hoitotuki

    kaipailisin tietja ja kokemuksia kjorvakierteisen lapsen hoitotuesta? Esim. Millä perusteella se myönnetään ja paljonko se on? kiitos
  5. A

    värityskirja

    minkä ikäiselle olisi hyvä?
  6. A

    hampaiden puhkeaminen

    Meidän vesselillä alhaalla kaksi hammasta ja ylhäällä neljä. Mitkäs hampaat seuraavaksi puhkee?
  7. A

    kakkaa joka ruoan jälkeen

    Meillä 1v lapsi kakkaa lähes joka ruoan jälkeen vaippaan. Onko muilla niin? Mistä sitä kakkaa aina riittääkin????
  8. A

    Nurmijärvi + ympäristö! uusia ystäviä...

    Kaipailisin maili kavereita ja ihan sellaisia joiden kanssa voisi tavata. Olen 34v nainen ja odotan toista lasta, ihan alussa on vielä, syntyy heinäkuussa 2006 jos kaikki menee hyvin. Mailia voi laittaa maaru-71@suomi24.fi, tai laita tänne osoite niin kerron itsestäni enemmän. Ystäviä ei ole...
  9. A

    muita ketkä ei käytä alkoholia ollenkaan?

    Tuntuu hassulta kirjoittaa tästä aiheesta.. eihän sen pitäisi mikään ongelma olla ettei meidän perheessä kukaan juo alkoholia.. mutta pikkuhiljaa on alkanut tuntumaan, että se on ongelma.. huomaan, että muut suhtautuu ihmettelevästi kun ei kumpikaan juoda ja sitten aina tulee kysymyksiä...
  10. A

    kasvojen rasvaus

    Miten rasvaattee lapsenne atooppiset kasvot ja ihon muutenkin? Pesua kun pitäisi vältää, mutta kuitenkaan rasvan päälle ei saisi rasvata? Kuinka puhdistatte edellisen rasvauksen iholta?
  11. A

    teinistä asti yhdessä

    Hei. Olemme olleet AVOmieheni kanssa aivan nuorista asti yhdessä (itse olin 15 vuotta kun mentiin yhteen) eli mieheni on siis ensirakkauteni. Meillä on yksi pieni lapsi, puolenvuoden ikäinen vauva. Olemme olleet kyllä ihan onnellisia ja yhä mielestäni olen/ollaan mutta jotenkin on tullut...
  12. A

    tekemistä....

    kertokaa joitain kivoja nettisivuja...tulee aika niin hemmetin pitkäksi! rv 35+1, mies päivät töissä eikä mulla kulu aika millään... netissä vois pörrätä mut loppuu sivut kesken.. :)
  13. A

    voinko enää luottaa?

    voinko enää luottaa? odotan esikoistani rv 30. syksyllä sain tietää mieheni pettäneen minua. mies oli ollut kännissä ja käynyt sängyssä ystäväni kanssa. molemmat kyllä hyvin tiesivät että odotan lasta. loukkaannuin todella pahasti, olin rakentanut tulevaisuutta meille ja vauvelille kunnes kaikki...

Yhteistyössä