Hakutulokset

1. M

Nyt loppu mun karkin syönti!!

Kuukaus sitten kävin hammaslääkärissä paikkauttamassa yhden reiän. Pari päivää myöhemmin se paikka irtos kun söin Daim suklaata. Uudestaan hammaslääkäriin paikattavaksi... Äsken popsin sitten Salmiakkimerkkareita ja taas lähti pala paikasta! Toinen hammas tosin... Hitto, mä en enää ikinä syö...
  2. M

Kiesus! Miten röyhkeetä!

Istuttiin kaverin kanssa meidän keittiössä kahveella. Kaverin auto oli parkissa tossa ihan meidän ikkunan alla, jalkakäytävän reunassa. Siihen sit tuli pari häiskää ihan häpeilemättä kurkkimaan auton ikkunoista sisälle. Vähän aikaa siinä kurkkivat, kunnes huomasivat että me kaverin kanssa...
  3. M

Saiskos apuja?? Ihottuma ongelma!

Meidän neidille on ilmestynyt taiveihottumaa. Polvitaipeissa, kyynärtaipeessa ja nyt viimesimpänä tänään huomasin että myös nivustaipeeseen on tulossa. Pikkuhiljaa tässä puolen vuoden ajan pahentunut ja pahentunut. Ollaan hoidettu sinisellä abo basella ja sillä ohuemmalla bebanthenilla...
  4. M

Auttakee!! Word

Minkä ihmeen takia word:ssa käy näin: Jos multa unohtuu sana sieltä jostain välistä ja myöhemmin haluan sen sinne lisätä niin se uusi sana 'syö' seuraavan sanan kirjaimia... :o *Männöö heremot kohta!* :headwall: :headwall: |O
  5. M

Suositelkaas mulle turvakaukalon lämpöpussia!

Siinähän se tärkein jo tulikin otsikossa... Siis mistä kätevin malli? Kannataako ostaa pienempi vai isompi? Isommallahan tietty jatkokäyttöä sitten rattaissa vaikka, mut entäs sillä pienemmällä? Onkos se isompi liian iso turvakaukaloon? jne. jne. Tytöllä siis ikää nyt 3kk ja muutaman viikon...
  6. M

Miten pesette pehmeät lelut?

Siis tollaset pehmoset lelut missä on jotain kilisevää tai soivaa sisällä. Ei niitä varmaan oikeen voi vesisaaviin upottaa? Jos saippuaisella sienellä pyyhkii niin mites se huuhtelu sitten? Luulis et kolmen lapsen äitinä olis tällaset asiat jo hanskassa, mut ei... :headwall: :D :D
  7. M

tervekauppa.fi

Onkos kenelläkään kokemusta tuosta tervekaupassa myytävästä lastentarvikepaketista? http://www.tervekauppa.fi/etusivu/Tuotteet/Pakettitarjoukset/Lastentarvikepaketit/?id=058985067 Lähinnä noista ruotsalaisista MODI -merkkisistä yhdistelmävaunuista? Onko hyvät? Löytyykö niitä jostain...

Yhteistyössä