Hakutulokset

  1. M

    voi kauhistus

    meidän tyttö on niin kovin oma toiminen (2 vuotias)ja on ällä viikolla käyny aamusin vessassa ennen kuin on herättänyt isänsä. tänä aamuna alko mulle puhuun vessass et tippu ja mä et mikä niin osotti mun kahta e pilleri laattaa (olivat vanhoja ja niissä saattoi olla pillereitä) ja selost et...
  2. M

    isekseen leikkiminen

    Meidän 2,3vuotias tyttö ei leiki ollenkaan itseksensä, aina tarvii olla mukana leikeissä. On todella turhauttavaa kun ei hetkeäkään voi tehdä esim. kotitöitä ilman että tyttö pyytää leikkimään tai on mukana koti töissä. Mites muiden lapsukaiset? Leikkivätkö minkä verran itseksensä? yttö on...
  3. M

    Teinit ei halua muuttaa

    Elikkäs, olemme miesystävän kanssa seurustelleet kolmisen vuotta ja nyt olisi yhteenmuutto ajankohtainen, hänellä 2 ala-asteikäistä lasta ja minulla 2 teiniä sekä ekaluokkainen. Muuttaisimme viereiseen kaupunkiin, matkaa nykyisestä kodista vajaat 20km. Tyttäreni eivät halua muuttaa, ymmärrän...
  4. M

    tapaamisoikeus

    Millä perusteilla saa peruttua sosiaaliviranomaisten kanssa tehdyn tapaamisoikeuden? Onko pakko mennä käräjille ennen kuin tapaamiset loppuvat?
  5. M

    ex-ongelma

    Mitä teen kun ex kummittelee mielessä koko ajan. Ollaan tunnettu kymmenen vuotta (oltiin samalla yläasteella) ja 18-vuotiaina seurusteltiin hetken aikaa. Tosin ollaan koko ajan oltu hyvissä väleissä ja ymmärretään toisiamme. Kaveruutemme loppui hetkeksi kun tämä ex alkoi seurustella ihmisen...
  6. M

    Kirjeitä syysiltojen iloksi

    Hei! Olen yrittänyt löytää luotettavaa kirje ystävää joka olisi myös ahkera kirjoittaja, mutta en ole vielä sellaista löytänyt. Olen kahden pienen tytön kotiäiti ja odotamme kolmatta lastamme syntyväksi helmikuussa. Pistä kirje tulemaan suoraan postilaatikkooni osoitteeseen: Marjut Kokkonen...

Yhteistyössä