Hakutulokset

  1. J

    Mitenköhän tuota uunikalareseptiä muokkaisi?

    Mä laitan aina nuo seitipalat vuokaan, suolan ja valkopippurin kanssa ja esipaistan. Sitten päälle vaalea juustokastike ja takaisin uuniin. Siis voita, maitoa, jauhoja, juustoa, suolaa, pippuria, sitruunamehua. Tylsää. Mitä uutta?
  2. J

    Suomalainen mieslaulaja?

    Mulla on hakusessa biisi, jota kuuntelin vuonna 2005. Muistikuvat ovat niin hataria, että niiden avulla ei löydä mitään.. Arvelin, että laulaja olisi voinut olla esimerkiksi Juha Tapio, mutta en löytänyt biisiä hänen tuotannostaan. Ketä muita samantyylisiä mieslaulajia on?
  3. J

    Minkähän takia mullakin on aivot..?

    Unohdan säännöllisesti käyttää niitä. Lienevätkö vain painona, ettei tulisi kuljettua liialti nokka pystyssä? Jätin ajattelemattomuuttani 1v4kk ikäisen juomaan marjasoppaa kun kävin ripustamassa pyykit. VIRHE! Muksulle oli sattunut vahinko ja soppa oli läikkynyt lattialle. Eipä se vahinko...
  4. J

    Aamukriisi

    Laitoin muksuille aamupalat eteen. Isompi, kolmivuotias tuijotti aamiaistaan huuli väpättäen, parkaisi kerran "äitiiiiii" ja parahti isoon itkuun. Kelpo tovi kului, ennen kuin sain selville, että muki pitäisi vaihtaa toiseen. Poika tykkää usein juoda aamupalalla mun opiskeluaikaisesta...

Yhteistyössä